Netflix werkt niet naar behoren, vaak ook langzaam.
Vanwege dit probleem heb ik een paar maanden geleden een nieuwe Horizon box gekregen en toen ging het even goed maar nu zijn we weer terug bij af. De internetsnelheid is goed. Monteur van ziggo is ook geweest en zegt ook dat alles goed is.
Heeft dit toch met de Horizon box te maken en dat deze niet goed geschikt is voor streaming diensten etc?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je een foto van de achterkant van die mediabox xl maken
en een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en van de splitter versterker
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.