michelm1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net nieuw: Mediabox te warm en registratie lukt niet

Heb vandaag ziggo pakket ontvangen wifi eninternet perfect instalatie in een x goed dan tv ging ook goed totdat ie om het half uur uit gaat omdat ie te warm wordt daarna proberen in te registreren met klantnummer en postcode kent ie niet zit nog in proefperiode dus beetje jammer dat ik over gestapt ben deze problemen en dat al in het begin.

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je net bent over gestapt kan registratie van 1 uur of 24 tot Maximaal 72 uur duren.

 

Je Maakt eerst een Ziggo Account aan en gaat dan als volgt aan de slag:

 

eerst je modem installeren en activeren, als dat is gelukt kan je de Media Box installeren, dan doorloop je de stappen. Daarna zou alles moeten werken binnen een uur, Je gegevens in mijn Ziggo duurt even voor deze zichtbaar zijn

 

Maar zet even in je profiel je gegevens dan leg ik dit neer bij een Ziggo medewerker die neemt contact met je op in dit topic.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dat is natuurlijk geen fijne binnenkomer, @michelm1
Ondanks dat, heet ik je wel van harte welkom bij de Ziggo Community! 

Het is wel vreemd dat je een box krijgt die te heet wordt. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Hij staat verder wel vrij zodat hij goed kan koelen? Niet opgesloten in een kast of iets dergelijks? 

Gek dat je nog geen Mijn Ziggo account aan kunt maken. Dit zou zeker moeten kunnen en daarom kijk ik graag even met je mee waarom dit niet wil. Wat voor melding krijg je precies bij het aanmaken? 

Uitgelicht topic