ridmaur

Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Negatieve rollercoaster rondom abonnement

Heb twee weken terug een Next box teruggestuurd omdat ik deze niet gebruik. Wel onderdeel van abonnement tezamen met veel extra tv diensten en 1GB internet.

Vorige week opeens geen internet meer; nadat eerst werd verteld dat er een storing was (iets met las in kabel infra in de straat) bleek uiteindelijk dat mijn abonnement gewoon aangepast was naar Internet Z3 en al mijn extra tv pakketten waren uitgezet.

Afgezien van het feit dat het bijzonder is dat een abonnement zonder afstemming met gebruiker wordt gewijzigd ben ik nu al weer een week bezig om alles weer in de gewenste staat te herstellen. Ziggo heeft een nieuwe Next box gestuurd omdat men eerst vertelde dat dit nodig was voor herstellen tv diensten; bij ontvangst moest ik deze aansluiten, maar ik wil geen Next box aansluiten alleen voor tv; gebruik CI+ modules. Dus toen heeft men dit hersteld door mijn abonnement weer aan te passen op basis van CI+ modules maar nu is de laatste status dat ik  mijn Fox Sport (wat ik had en nu ESPN heet) niet meer kan krijgen omdat een interne aanvraag daarvoor is afgewezen.
Ik voel me vanaf het begin van dit proces slachtoffer als klant door interne procedures binnen Ziggo:
- zonder overleg aanpassen abonnement op basis van terugsturen Ziggo Next box
- niet kunnen herstellen van tv-pakketten die ik had voor het door Ziggo werd aangepast omdat ik
  a) eerst een Next box moest aansluiten en later
  b) CI+ modules moet gebruiken
- herstellen van een pakket (Fox Sports) dat nu niet meer leverbaar is maar waar ik wel recht op heb op basis van mijn originele abonnement is niet mogelijk vanwege weigeren interne aanvraag.

Als iemand raad weet hou ik me aanbevolen.

groet
Rob

22 Reacties 22
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Ik zou willen dat het wel kon! Oprecht vind ik het ook een nare situatie waar ik helaas niet meer invloed op heb. 

Ik snap je wel heel goed dus ik wil je graag tegemoet komen op een manier die wel kan! Ik wil je aanbieden om voor 6 maanden Movies & Series XL gratis actief te zetten. Om dit voor elkaar te krijgen dien ik wel eerst de betaalde variant voor je stop te zetten, je zit dan maximaal 24 uur zonder Movies & Series XL. Hierna zet ik 6 maanden gratis actief. Na deze 6 maanden dien je het betaalde pakket dan weer opnieuw te bestellen. 

Ik hoor graag van je of je dit wat lijkt en ik het voor je mag regelen!

ridmaur
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Hoi Mariska, dit lijkt me inderdaad een mooie tegemoetkoming! Dank daarvoor, en je mag het regelen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Fijn! Doen we dat 🙂 Ik heb nu Movies & Series XL opgezegd voor je, morgen zal ik de 6 maanden gratis activeren. En voor nu, geniet van je avond!

Uitgelicht topic