Heb twee weken terug een Next box teruggestuurd omdat ik deze niet gebruik. Wel onderdeel van abonnement tezamen met veel extra tv diensten en 1GB internet.
Vorige week opeens geen internet meer; nadat eerst werd verteld dat er een storing was (iets met las in kabel infra in de straat) bleek uiteindelijk dat mijn abonnement gewoon aangepast was naar Internet Z3 en al mijn extra tv pakketten waren uitgezet.
Afgezien van het feit dat het bijzonder is dat een abonnement zonder afstemming met gebruiker wordt gewijzigd ben ik nu al weer een week bezig om alles weer in de gewenste staat te herstellen. Ziggo heeft een nieuwe Next box gestuurd omdat men eerst vertelde dat dit nodig was voor herstellen tv diensten; bij ontvangst moest ik deze aansluiten, maar ik wil geen Next box aansluiten alleen voor tv; gebruik CI+ modules. Dus toen heeft men dit hersteld door mijn abonnement weer aan te passen op basis van CI+ modules maar nu is de laatste status dat ik mijn Fox Sport (wat ik had en nu ESPN heet) niet meer kan krijgen omdat een interne aanvraag daarvoor is afgewezen.
Ik voel me vanaf het begin van dit proces slachtoffer als klant door interne procedures binnen Ziggo:
- zonder overleg aanpassen abonnement op basis van terugsturen Ziggo Next box
- niet kunnen herstellen van tv-pakketten die ik had voor het door Ziggo werd aangepast omdat ik
a) eerst een Next box moest aansluiten en later
b) CI+ modules moet gebruiken
- herstellen van een pakket (Fox Sports) dat nu niet meer leverbaar is maar waar ik wel recht op heb op basis van mijn originele abonnement is niet mogelijk vanwege weigeren interne aanvraag.
Als iemand raad weet hou ik me aanbevolen.
groet
Rob