Vraag
Reacties
sukru-70
Level 1

Naam op factuur klopt niet (Klantenservice had probleem opgelost maar blijkbaar niet!)

Beste Community,

Ik heb recent een zakelijk Ziggo-abonnement afgesloten, maar mijn facturen worden steeds op de verkeerde naam gezet. Dit is erg frustrerend, omdat de factuur op de naam van mijn bedrijf moet staan.

Ondanks meerdere telefoontjes met de klantenservice, waarin mij telkens wordt verzekerd dat de naam is aangepast, blijft de factuur op een onbekende naam staan. Ik ken deze persoon niet en heb dit probleem al meerdere keren aangekaart zonder succes.

Omdat ik via de reguliere klantenservice geen oplossing krijg, probeer ik het nu via deze weg. De volgende factuur wordt op 14 februari afgeschreven, maar aangezien de naam niet correct is, zal ik deze terugboeken.

Zodra de naam correct is aangepast, zal ik de factuur uiteraard betalen.

Ik heb zelf geprobeerd de naam te wijzigen, maar het lijkt erop dat een ander systeem dit steeds weer overschrijft met de verkeerde naam. Ik verzoek Ziggo dan ook dringend om dit probleem definitief op te lossen, zodat ik op de juiste naam gefactureerd word.

Hij staat nu op deze naam, dit moet worden aangepast naar bedrijfsnaam. 

Wie o Wie durft?!

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Met vriendelijke groet,

** Moderator: bijlage verwijderd **

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
5 Reacties 5
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.

0 Kudos
sukru-70
Level 1
Topicstarter

Vandaag met een medewerker gesproken, ze gaf alweer aan dat het is opgeslot masr krijg nu zo een mail...

** Moderator: bijlage verwijderd **

0 Kudos
Roland
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @sukru-70

Knap irritant dat het nog steeds niet is opgelost, ook niet na meerdere malen contact met ons. Nu zie ik dat er inderdaad gister nog contact is geweest hierover en dat je wederom een email hebt gehad met de verkeerde tenaamstelling. Nu is het zo dat het een tijdje kan duren voordat dit is verwerkt, dus dat je nu nog een email krijgt met de verkeerde tenaamstelling kan wel kloppen. 

Ik zie dat de collega wel de juiste stappen heeft doorlopen. Mocht het op de volgende factuur nog niet goed staan, laat het dan weten. 

sukru-70
Level 1
Topicstarter

Hi Roeland,

Dank voor je bericht!

Kan ik dus deze mail ook negeren die in mn postvak is of moet ik hierop wel reageren?

0 Kudos
Judith
Community Moderator
Community Moderator

Ik neem aan dat je de mail over het delen van je ervaring met ons bedoelt @sukru-70. Reageren op de mail mag, maar daar ben je natuurlijk vrij in. Het mag ook wanneer je er helemaal zeker van bent dat het probleem is opgelost. 

0 Kudos