AnneL89
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Na 'upgrade' abonnement helemaal geen producten meer

Afgelopen vrijdag 10-5 heb ik mijn abonnement overgezet van basis Kabel TV naar TV Start. Ik heb hiervan netjes een bevestiging gekregen via de mail en de te leveren mediabox is vandaag (13-5) geleverd. Ik heb alles aangesloten, maar nog steeds zijn alleen de zenders die horen bij basis Kabel TV beschikbaar. Nu kijk ik via mijn Ziggo onder het kopje producten en zie ik tot mijn verbazing dat ik helemaal geen producten meer heb. Geen basis kabel TV, geen TV Start, ik kan niet meer kijken via de GO App, geen van dit alles. Is het abonnement nu helemaal verdwenen?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2498Likes
Hoi AnneL89
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Normaal zou ik zeggen, dit duurt 24 tot 48 uur en dan moet het allemaal goed staan. Heb je hier nog last van nu? We zijn inmiddels al weer wat later dus het kan zijn dat het administratief nu wel goed staat? Zou je dit nog even willen bevestigen?

En anders moeten we er even een moderator naar laten kijken. Die kan in het systeem namelijk 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht
4 Reacties 4
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2498Likes
Hoi AnneL89
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Normaal zou ik zeggen, dit duurt 24 tot 48 uur en dan moet het allemaal goed staan. Heb je hier nog last van nu? We zijn inmiddels al weer wat later dus het kan zijn dat het administratief nu wel goed staat? Zou je dit nog even willen bevestigen?

En anders moeten we er even een moderator naar laten kijken. Die kan in het systeem namelijk 🙂

Bekijk in context

AnneL89
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
EnergieBoy Na twee keer contact met de klantenservice is het probleem inmiddels opgelost. Mijn aanvraag was in het systeem blijven hangen, vandaar het tijdelijke geen abonnement. Maar bedankt voor je reactie!
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10865Reacties
  • 539Oplossingen
  • 2498Likes
Graag gedaan en veel plezier 🙂
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3690Reacties
  • 207Oplossingen
  • 1268Likes
Welkom op onze Community en fijn dat het is opgelost AnneL89 🙂 Mocht er weer eens iets zijn dan zien we graag weer een berichtje tegemoet.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo