Ik krijg de mail met herrinering dat ik mijn ziggo modem en CI module moet terug sturen, want ze hebben de doos nog niet ontvangen. Nu hebben ze de doos natuurlijk naar mijn oude adres gestuurd, los daarvan staat er het volgende in de mail.
“Als u dat binnen een week doet, rekenen we niets voor het vervangen. Daarna kost het € 29,83. En dat geeft u vast liever aan iets anders uit.”
Ten eerste er is niets vervangen, maar opgezegd.. Maar het bedrag wat ze hier aangeven staat niet bij of dat eenmalig is of maandelijks of iets anders. Wie kan mij hier antwoord op geven?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk is dit het bedrag wat je dan eenmalig moet betalen omdat je de spullen nog niet hebt terug gestuurd. Dit bedrag vervangt dan de niet terug gestuurde spullen.
Hoi @simonpostma. Een warm welkom op de Ziggo Community.
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning. Hopelijk ga je enorm genieten van je nieuwe plekje. De retourdozen worden altijd automatisch verstuurd naar het installatie-adres. Heb je de CI+ module en modem nog in jouw bezit? Dan is er geen nood aan de man. Je kunt de spullen dan alsnog naar ons retour sturen. Dit kan in een willekeurige doos naar onderstaand adres:
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray
Retourneren is gratis, aangezien het een antwoordnummer is!
Wat betreft de e-mail over de mogelijke kosten. Wanneer de apparatuur niet naar ons wordt teruggestuurd, dan wordt er een bedrag aan restwaarde berekend. Zoals @The Fons terecht opmerkt vervangt dit bedrag dan de niet geretourneerde spullen. Stuur je de apparatuur alsnog retour? Dan worden deze kosten niet berekend. Wordt de restwaarde onverhoopt wel berekend, dan kun je het verzendbewijs naar ons toesturen. Wij melden de apparatuur dan retour en zorgen ervoor dat de restwaarde wordt verrekend. Het is dan ook zeker aan te raden om het verzendbewijs van Post NL goed te bewaren. Zodra wij de apparatuur retour hebben ontvangen, dan ontvang je een e-mail ter bevestiging hiervan.
Heb je geen willekeurige dozen waarin je de apparatuur retour kunt sturen? Geen paniek. Geef dan een gil en zorg ervoor dat je nieuwe adresgegevens staan vermeld in je profiel. Dan stuur ik je twee retourdozen toe.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Dat word dan toch de restwaarde maar laten afschrijven, want de boel staat in de opslag en daar ga ik onmogelijk bij geraken in de komende tijd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.