renevb

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Na 1 jaar geen Ziggo abo meer, toch nog de oude e-mailadressen actief.

Inmiddels ben ik al 1 jaar geen Ziggo klant meer ivm verhuizing. Toch blijven mijn oude Ziggo e-mailadressen actief (@home en @Ziggo), daar komt nu spam op binnen. Dit geldt ook voor de e-mailadressen van mijn vrouw. Ik dacht dat deze automatisch zouden vervallen, maar niets lijkt minder waar.

Kan een Ziggo moderator dit voor ons regelen? Ik zag dat dit in andere gevallen ook op die manier is geregeld.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel voor jouw bericht, @renevb en welkom op de ZIggo Community! 

Normaal gesproken moeten de e-mailadressen 6 maanden na opzegging opgeheven worden, maar dit gaat nog wel eens mis. Zo ook in jouw geval, lijkt het.

Wil je op jouw persoonlijke pagina jouw postcode, huisnummer en de emailadressen invullen waar het om gaat? Geen zorgen, alleen wij, moderators kunnen jouw persoonlijke gegevens zien.

Laat je even weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan pak ik het op.

Bekijk in context

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel voor jouw privébericht, René!
Ik zorg ervoor dat de mailaccounts verwijderd worden. 
Binnen nu en een week moeten ze verwijderd zijn. Laat maar even weten of je er over een week nog toegang tot hebt of dat het verwijderen gelukt is 🙂

Bekijk in context

renevb
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dag Jiri,

 

Probleem opgelost! De oude e-mailadressen bestaan niet meer. Dankjewel voor je hulp.

 

Groet, René

Bekijk in context

6 Reacties 6
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info




Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel voor jouw bericht, @renevb en welkom op de ZIggo Community! 

Normaal gesproken moeten de e-mailadressen 6 maanden na opzegging opgeheven worden, maar dit gaat nog wel eens mis. Zo ook in jouw geval, lijkt het.

Wil je op jouw persoonlijke pagina jouw postcode, huisnummer en de emailadressen invullen waar het om gaat? Geen zorgen, alleen wij, moderators kunnen jouw persoonlijke gegevens zien.

Laat je even weten wanneer je dit gedaan hebt? Dan pak ik het op.

renevb
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Jiri,

 

Ik heb de gegevens aangevuld.

 

groet, René

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel @renevb Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je deze beantwoorden 🙂

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dankjewel voor jouw privébericht, René!
Ik zorg ervoor dat de mailaccounts verwijderd worden. 
Binnen nu en een week moeten ze verwijderd zijn. Laat maar even weten of je er over een week nog toegang tot hebt of dat het verwijderen gelukt is 🙂

renevb
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dag Jiri,

 

Probleem opgelost! De oude e-mailadressen bestaan niet meer. Dankjewel voor je hulp.

 

Groet, René

Uitgelicht topic