Henk en Lucia
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies en series

Ik heb movies en series L. Voorheen stond er bij elke film en serie of ik daarop geabonneerd was. Nu na de update staat dat er niet meer bij. Kan dit weer worden hersteld. Dan kun je namelijk direct zien of je kunt kijken of dat je ervoor moet betalen.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2386Reacties
  • 372Oplossingen
  • 381Likes

Goedemiddag @Henk en Lucia,

Welkom op de Community! Ook leuk dat jullie een Movies & Series L abonnement hebben. Al snap ik dat jullie niet voor verrassingen willen staan als jullie een film of serie kiezen.

Bij het kopje ''Movies'' of ''Series'' bij Movies & Series heb je mede daarom de categorie ''Exckusief bij Movies & Series XL''. Alles wat daar staat kun je zonder extra kosten kijken. Mocht de uitgezochte film en serie toch geld kosten, dan wordt er gevraagd om een pincode. Zo krijg je een extra waarschuwing als het geld kost. 

Bekijk in context

Uitgelicht
1 Reactie 1
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2386Reacties
  • 372Oplossingen
  • 381Likes

Goedemiddag @Henk en Lucia,

Welkom op de Community! Ook leuk dat jullie een Movies & Series L abonnement hebben. Al snap ik dat jullie niet voor verrassingen willen staan als jullie een film of serie kiezen.

Bij het kopje ''Movies'' of ''Series'' bij Movies & Series heb je mede daarom de categorie ''Exckusief bij Movies & Series XL''. Alles wat daar staat kun je zonder extra kosten kijken. Mocht de uitgezochte film en serie toch geld kosten, dan wordt er gevraagd om een pincode. Zo krijg je een extra waarschuwing als het geld kost. 

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo