Hallo
Ik heb mijn abonnemnent op Movies and Series XL al op 13 okt j.l. opgezegd, echter wordt het bedrag van € 11,95 weer op de factuur geplaatst. Gelieve rekening te houden met de opzegging op Movies and Series XL en de factuur over deze maand en vorige maand te corrigeren met het bedrag van € 11,95.
Bij voorbaat dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/factuur/uitleg
Op je volgende factuur zie je het terug. Je ontvangt de factuur op dezelfde datum als normaal. Krijg je de nieuwe factuur al binnen 10 dagen? Dan is de bestelling of opzegging nog niet hierop verwerkt. Je ziet de aanpassing dan pas op de factuur van de volgende maand.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
wat is de op zeg termijn bij deze diensten, normaal 1 maand.??
Dus tot 13 november zou het zeker betaald moeten worden.
En bij ziggo betaal je altijd vooruit en wordt nadien pas de correctie gedaan.
Ik kan er wel helemaal naast zitten omdat ik niet weet welke opzeg termijn er is.
IK heb nu een factuur voor de maand december ontvangen, dus het bedrag van 11,95 zou daar helemaal niet meer op moeten staan.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/factuur/uitleg
Op je volgende factuur zie je het terug. Je ontvangt de factuur op dezelfde datum als normaal. Krijg je de nieuwe factuur al binnen 10 dagen? Dan is de bestelling of opzegging nog niet hierop verwerkt. Je ziet de aanpassing dan pas op de factuur van de volgende maand.
Hoi ik heb bericht van Ziggo gehad dat eea inderdaad bij de volgende factuur zal worden verrekend.
Bedankt voor het meedenjen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.