William's probl

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Movies & serie xl - Niet meer geabonneerd?

Ik heb een abonnement genomen voor movies & series xl. Dit heeft een paar weken gewerkt maar nu krijg ik de melding dat ik niet geabonneerd ben voor bepaalde zenders, die eerst wel te zien waren. Het was de eerste 4 maanden voor €5,95 en later voor voor 11 euro nog wat. Maar er is 10 euro meer van mijn rekening afgeschreven. Graag wil ik dit opgelost zien! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @William's probl

Wat vervelend dat je deze zenders niet meer te zien krijgt en er vervolgens ook nog eens te veel in rekening wordt gebracht. Goed dat je hierover contact opneemt.

Per 11-12-21 is Movies & Series XL besteld. De reden dat je hiervoor dubbele kosten in rekening krijgt is omdat je altijd vooraf betaald. Je betaald deze maand dus voor Movies & Series XL in december en januari.

Waarom de zenders nu niet zichtbaar zijn komt doordat het abonnement op dit moment niet meer actief staat. Het gekke is dat ik ook geen opzegging kan vinden, enkel een kleine wijziging: Je bent namelijk van Gratis Extra Zenderpakket gewisseld. Doordat je deze nu naar Movies & Series L hebt gezet, is Movies & Series XL stopgezet. Deze pakketten moet je gewoon samen kunnen hebben en waarom deze opzegging is getriggerd, weet ik dan ook niet. Dit laat ik verder onderzoeken.
Wel is het zo dat wanneer je Movies & Series XL afneemt, Movies & Series L geen toegevoegde waarde heeft maar uiteraard ben je hier zelf baas over 🙂

Ik ga Movies & Series XL voor je herstellen met de korting.
Zal ik hierbij het Movies & Series L pakket weer omzetten naar Ziggo Sport Totaal?

Ik hoor graag van je.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Welke zenders heb je het over ? die niet meer te zien zijn?

William's probl
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alle zenders die in dat pakket zitten.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @William's probl

Wat vervelend dat je deze zenders niet meer te zien krijgt en er vervolgens ook nog eens te veel in rekening wordt gebracht. Goed dat je hierover contact opneemt.

Per 11-12-21 is Movies & Series XL besteld. De reden dat je hiervoor dubbele kosten in rekening krijgt is omdat je altijd vooraf betaald. Je betaald deze maand dus voor Movies & Series XL in december en januari.

Waarom de zenders nu niet zichtbaar zijn komt doordat het abonnement op dit moment niet meer actief staat. Het gekke is dat ik ook geen opzegging kan vinden, enkel een kleine wijziging: Je bent namelijk van Gratis Extra Zenderpakket gewisseld. Doordat je deze nu naar Movies & Series L hebt gezet, is Movies & Series XL stopgezet. Deze pakketten moet je gewoon samen kunnen hebben en waarom deze opzegging is getriggerd, weet ik dan ook niet. Dit laat ik verder onderzoeken.
Wel is het zo dat wanneer je Movies & Series XL afneemt, Movies & Series L geen toegevoegde waarde heeft maar uiteraard ben je hier zelf baas over 🙂

Ik ga Movies & Series XL voor je herstellen met de korting.
Zal ik hierbij het Movies & Series L pakket weer omzetten naar Ziggo Sport Totaal?

Ik hoor graag van je.

William's probl
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt, het is nu in orde. Je mag voor mij het L pakket omzetten naar ziggo sport.

Tnx nogmaals

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Goed om te horen 🙂 Ik heb je gratis pakket omgezet naar Ziggo Sport Totaal @William's probl 

Uitgelicht topic