c.huel
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Movies & Series XL - Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken

Voor Movies & series XL heb ik een abonnement. Bij het starten van een film krijg ik de melding "je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken".

Dit probleem doet zich sinds gisteren voor. Zowel op mijn windows 10 pc met de app, starten vanuit Crome, Firefox alsmede mijn smartfhone met Android

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47600Posts
  • 2879Oplossingen
  • 10486Likes

Heb je onlangs je abonnement gewijzigd?

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4329Posts
  • 434Oplossingen
  • 1113Likes

Goedemorgen @c.huel

Goed dat je dit meldt. We zien meerdere meldingen voorbij komen in een korte tijd en zijn daarom op zoek naar voorbeelden. Je mag onderstaande vragen kopiëren en aanvullen in een reactie, alvast bedankt! 

Klantnummer: *Zoek ik voor je op, zorg dat de adresgegevens in je profiel up to date zijn*
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: 
Welke content probeert je te kijken: 
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: 
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo): 
Werkt het wel op de Ziggo GO app: 
Werkt het op de Mediabox:
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo