Ik probeer een monteursafspraak in te plannen voor mij als nieuwe klant. Blijf elke keer een foutmelding krijgen, zodra ik een sms code krijg...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probeer je via deze weg een afspraak in te plannen? => Monteursafspraak (ziggo.nl)
Ben je nieuw bij Ziggo? Of ben je al klant en ben je verhuisd? Onze installatiemonteur komt alles graag bij je installeren. Een bezoek van de installatiemonteur is gratis tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Probeer je via deze weg een afspraak in te plannen? => Monteursafspraak (ziggo.nl)
Ben je nieuw bij Ziggo? Of ben je al klant en ben je verhuisd? Onze installatiemonteur komt alles graag bij je installeren. Een bezoek van de installatiemonteur is gratis tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.
Donderdag 8 December 2022
Tussen 12:00 en 18:00 uur
De link werkt gelukkig wel!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.