Beste allemaal,
Wij hebben sinds kort een nieuwbouwwoning en hebben direct de Mediabox XL van Ziggo besteld. Deze is goed aangekomen. Wifi werkt maar helaas de Mediabox XL niet. Deze blijft op offline staan en hebben wij dus om de hulp van een monteur gevraagd.
Echter hebben wij hier de afgelopen 2 weken al contact over met Ziggo en lukt het niet omdat het adres niet bekend is omdat het nieuwbouw betreft. Hebben meer mensen hier last mee gehad en/of oplossingen hiervoor? We hebben al veel medewerkers gesproken maar niemand kan ons helpen… Het moet doorgestuurd worden naar de administratie want die moeten het adres als het ware toevoegen aan het Ziggo bestand. Maar helaas tot nu toe geen resultaat en het begint toch wel ontzettend vervelend te worden nu…
Wie heeft tips?
Alvast bedankt!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
kun je een foto van de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) en splitter versterker maken
Hi @MBemmel, welkom!
Ik zie dat het inmiddels is gelukt een monteursafspraak te maken, top! Mocht er nog iets zijn, horen we het graag
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.