HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb hier nog een oude router liggen. Ooit ontvangen van upc denk ik. Een Cisco EPC3208. Deze gebruik ik niet. Kan ik deze weer terug leveren aan ziggo? En kunnen jullie hiervoor aangeven hoe ik dat moet terugsturen.
ik hoor graag van u.
gr. Koen Schols
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heeft u een nieuwe modem ontvangen? Dan heeft u destijds mogelijk ook retourinstructies ontvangen of de mededeling dat de modem niet teruggestuurd hoefde te worden en naar de milieustraat kon worden gebracht.
Heeft u een nieuwe modem ontvangen? Dan heeft u destijds mogelijk ook retourinstructies ontvangen of de mededeling dat de modem niet teruggestuurd hoefde te worden en naar de milieustraat kon worden gebracht.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...