1
Vraag
2
Reacties
GGroen

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Moet ik een ontvangen nieuwe Mediabox XL verplicht installeren bij nieuw abbo?

Wegens overgang van oud (TV standard+Smartcard) abbo naar nieuw ziggo combo abbo met internet (voorheen KPN internet), ontving ik zowel een Mediabox XL als Connect box. Op zich makkelijk aan te sluiten allemaal. Echter ik ben eigenlijk alleen geinteresseerd in de Connectbox aansluiting voor Wifi internet op tablets en smartphones. Ik wil de aangesloten Humax 5050C met smarcard, in eigendom, gewoon blijven gebruiken en misschien, in de toekomst, vervangen door de mediabox. Ik heb de bijgeleverde splitter aangesloten en de huidige humax erop aangesloten en alles blijft nu lekker doorspelen en straks sluit ik de Connectbox erop aan. Vraag is: moet ik toch de Mediabox XL op die splitter aansluiten en op een aftakking (2de splitter) de humax omdat aansluiten van de mediabox , na installatie, een signaal aan Ziggo geeft dat de boel is geinstalleerd en zo mijn nieuwe abbo activeert? Of werkt dat niet zo en kan ik gewoon de installatie van de mediabox XL achterwege laten en, voorlopig, in de doos laten zitten en de humax blijven gebruiken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zou de Mediabox XL een keer aansluiten en activeren, dan start je abonnement op de correcte wijze.

Daarna kun je hem met een gerust hard in de kast leggen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zou de Mediabox XL een keer aansluiten en activeren, dan start je abonnement op de correcte wijze.

Daarna kun je hem met een gerust hard in de kast leggen.

GGroen
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mijn dank voor het antwoord. Prettig weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic