Harrold1955
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Modemactivatie

bijna een maand verder en nog is mijn modem niet geactiveerd

bij deze gebeurt dit niet voor 1 jan

dan hoef ik niks meer van ziggo te hebben

 

harrold

 

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 43709Reacties
  • 2544Oplossingen
  • 9326Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, morgen komen ze hier langs in dit topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 4858Reacties
  • 1049Oplossingen
  • 1407Likes

Hi @Harrold1955 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

De start van je abonnement verdient zeker niet de schoonheidsprijs. De activatie van de hardware is in ons systeem vastgelopen en dit moet handmatig opgepakt worden door ons provisioningteam. Ik zie wel dat de betreffende vastgelopen regel naar hen is doorgezet. 

Nu viel mijn oog wel op het volgende. Bij jou is de boel vastgelopen sinds 1 december. Dat is dus al een poosje. Echter, op 24 december is op jouw adres onder een andere naam een nieuw pakket aangevraagd. Dit zal komende week geleverd gaan worden. Is dit bij jou bekend? Wellicht vanwege het lange wachten op de naam van jouw partner een nieuw pakket aangevraagd? Het kan uiteraard ook om een misverstand gaan, maar ik wilde het wel even bij je dubbelchecken. Niet dat het voor jou ook als een verrassing komt als er ineens een Post NL bezorger voor de deur staat met een nieuw pakket.

Harrold1955
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb niks besteld verder en een partner heb ik niet,

werkt t niet voor 1 januari stuur ik de rommel van jullie terug

 

jammer had beter verwacht van ziggo

 

groetjes 

Harrold

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2137Reacties
  • 334Oplossingen
  • 323Likes

Harrold1955 wrote:

ik heb niks besteld verder en een partner heb ik niet,

werkt t niet voor 1 januari stuur ik de rommel van jullie terug

 

jammer had beter verwacht van ziggo

 

groetjes 

Harrold




Oke, vreemd zeg! Ik zie dat het pakket wel is bezorgd @Harrold1955 ?
Herken je de naam daarop?

Het misschien wat onorthodox, maar de order van dat modem is niet vastgelopen.
Via dat bezorgde modem kun je voor in de tussentijd aan internet komen.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo