bijna een maand verder en nog is mijn modem niet geactiveerd
bij deze gebeurt dit niet voor 1 jan
dan hoef ik niks meer van ziggo te hebben
harrold
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, morgen komen ze hier langs in dit topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Hi @Harrold1955
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
De start van je abonnement verdient zeker niet de schoonheidsprijs. De activatie van de hardware is in ons systeem vastgelopen en dit moet handmatig opgepakt worden door ons provisioningteam. Ik zie wel dat de betreffende vastgelopen regel naar hen is doorgezet.
Nu viel mijn oog wel op het volgende. Bij jou is de boel vastgelopen sinds 1 december. Dat is dus al een poosje. Echter, op 24 december is op jouw adres onder een andere naam een nieuw pakket aangevraagd. Dit zal komende week geleverd gaan worden. Is dit bij jou bekend? Wellicht vanwege het lange wachten op de naam van jouw partner een nieuw pakket aangevraagd? Het kan uiteraard ook om een misverstand gaan, maar ik wilde het wel even bij je dubbelchecken. Niet dat het voor jou ook als een verrassing komt als er ineens een Post NL bezorger voor de deur staat met een nieuw pakket.
ik heb niks besteld verder en een partner heb ik niet,
werkt t niet voor 1 januari stuur ik de rommel van jullie terug
jammer had beter verwacht van ziggo
groetjes
Harrold
Harrold1955 wrote:ik heb niks besteld verder en een partner heb ik niet,
werkt t niet voor 1 januari stuur ik de rommel van jullie terug
jammer had beter verwacht van ziggo
groetjes
Harrold
Oke, vreemd zeg! Ik zie dat het pakket wel is bezorgd @Harrold1955 ?
Herken je de naam daarop?
Het misschien wat onorthodox, maar de order van dat modem is niet vastgelopen.
Via dat bezorgde modem kun je voor in de tussentijd aan internet komen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.