1
Vraag
2
Reacties
Captain_Jack

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Modem en mediabox oude bewoner gebruiken?

Hello Peeps.

 

Ik heb sinds zondag mijn eigen woning. Hierin zijn nog aanwezig ubeeEVW321B en een Humax  ontvanger met smartcard.

Per 1-2-2021 wil ik ziggo abbo afsluiten op mijn naam.

Oude bewoner die nu het abbo heeft, heeft alles in een, ik hoef geen telefoon en ben daarom aan het kijken naar tv en internet.

Mijn mening is dat deze apparaten nog goed zijn, kan ik dit modem en ontvanger met smartcard blijven gebruiken of ben ik verplicht om alles te vervangen??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik ben vrijwel zeker dat alles vervangen wordt, de smartcard is heden ten dage alleen mogelijk als huur ( in combinatie met ci+ module). Die ci+ module kun je overigens gewoon in een laatje opbergen .

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik ben vrijwel zeker dat alles vervangen wordt, de smartcard is heden ten dage alleen mogelijk als huur ( in combinatie met ci+ module). Die ci+ module kun je overigens gewoon in een laatje opbergen .

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
Steefb wrote:

Ik ben vrijwel zeker dat alles vervangen wordt, de smartcard is heden ten dage alleen mogelijk als huur ( in combinatie met ci+ module). Die ci+ module kun je overigens gewoon in een laatje opbergen .

als @Captain_Jack  het contract van de oud bewoner kan overnemen dan zou hij wel die humax met smartcard kunnen blijven gebruiken het modem is al oud dus kan beter vervangen 

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Wanneer kun je een contract overnemen?

Een overname van een contract is mogelijk in de volgende gevallen:

  • Je gaat scheiden
  • Je gaat samenwonen en wilt het contract op naam van je partner zetten
  • Je wilt het contract overdragen aan een huisgenoot

Abonnement overnemen | Klantenservice | Ziggo

 

 

Overigens bij een nieuw contract horen kortingsregelingen die bij overname niet van toepassing zijn.

Captain_Jack
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Steefb wrote:

Ik ben vrijwel zeker dat alles vervangen wordt, de smartcard is heden ten dage alleen mogelijk als huur ( in combinatie met ci+ module). Die ci+ module kun je overigens gewoon in een laatje opbergen .

Wat is dat voor iets belachelijks?? Ik moet iets huren a €2,50 wat ik al heb.

 

Jaren geleden 3 van die kaarten gekocht die zou ik dan niet meer kunnen gebruiken?

 

Dat het modem oud is zou zomaar kunnen, maar zolang het werk werkt het. Snap de wegwerp maatschappij niet

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
Captain_Jack wrote:
Steefb wrote:

Ik ben vrijwel zeker dat alles vervangen wordt, de smartcard is heden ten dage alleen mogelijk als huur ( in combinatie met ci+ module). Die ci+ module kun je overigens gewoon in een laatje opbergen .

Wat is dat voor iets belachelijks?? Ik moet iets huren a €2,50 wat ik al heb.

 

Jaren geleden 3 van die kaarten gekocht die zou ik dan niet meer kunnen gebruiken?

 

Dat het modem oud is zou zomaar kunnen, maar zolang het werk werkt het. Snap de wegwerp maatschappij niet

is dat abonnement met de 3 smartcards nog actief onder jou naam? dan zou je dat abonnement kunnen verhuizen naar je nieuwe adres

losse smartcard woorden niet meer geactiveerd dus anders is helaas niks aan te doen

Captain_Jack
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is nooit actief geweest onder mijn naam maar van mijn ex. Maar dan nog ik heb er toendertijd redelijk wat voor betaald en nu kan ik ze dus niet meer gebruiken.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
Captain_Jack wrote:

Is nooit actief geweest onder mijn naam maar van mijn ex. Maar dan nog ik heb er toendertijd redelijk wat voor betaald en nu kan ik ze dus niet meer gebruiken.

als je geen toegang meer heb tot dat contact of als het contract is beëindigd dan kun je de smartcard helaas niet meer gebruiken

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19171Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

Goedemorgen @Captain_Jack en welkom op de Community, 

Goed dat je met je vraag aanklopt op dit forum. Het is alleen mogelijk om door middel van een contractovername de reeds aanwezige apparatuur op het adres te activeren onder de naam van
de nieuwe contractant. Ik begrijp alleen dat hiervan geen sprake is. Als je zelf een pakket hebt aangevraagd op het adres krijg je standaard nieuwe bruikleen apparatuur.
Laat het maar weten als je hierover nog vragen hebt. We helpen je dan graag verder. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic