AM0001

Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Mobiel van Vodafone naar Hollandsnieuwe maar nu geen gratis Ziggo extra tv-pakket meer?

We hebben al lange tijd Ziggo tv, internet en telefonie. Daarnaast hadden we twee Vodafone mobiel abonnementen. Daarvan is de eerste een half jaar geleden overgegaan naar Hollandsnieuwe en de tweede deze week.

Ik kreeg net een e-mail van Ziggo met de mededeling dat het gratis tv-pakket stopt omdat ik geen klant meer ben bij Vodafone.

Helaas wordt er voorbijgegaan aan de twee Hollandsnieuwe abonnementen op exact hetzelfde adres die óók recht geven op dat gratis tv-pakket.

De dubbele data werkt wel bij Hollandsnieuwe, dus het is wel geregistreerd daar.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Dank voor je privébericht @AM0001. Ik heb de informatie doorgezet naar de juiste partij en houd het nauwlettend in de gaten.

Bekijk in context

20 Reacties 20
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Als je overstapt naar Holland nieuwe wordt de "connectie" even verbroken, je krijgt binnen 5 weken een mail om je gratis tv pakket waar je volgens de voorwaarden van Hollandsnieuwe recht op hebt om te activeren. Immers het gratis TV-pakket van vodafone vervalt.

AM0001
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

5 weken is best lang. Het andere Hollandsnieuwe abonnement loopt al veel langer, maar dat wordt blijkbaar niet vastgelegd zolang er een ander abonnement voor het gratis pakket is geregistreerd. Wellicht een verbeterpuntje bij de ledenadministratie.

AM0001
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Inmiddels zijn we een maand verder, nog geen bericht op het nieuwe hollandsnieuwe abonnement en ook niet op de andere welke al ruim een half jaar loopt. Dat zou dus deze week moeten gaan gebeuren. Ik ben benieuwd.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @AM0001,

Ik zie inderdaad dat het gratis zenderpakket nog niet actief staat. Het "laatste" abonnement is 11 december gestart bij Hollandsenieuwe? Dan zouden we eind deze week inderdaad op 5 weken zitten. Voor ik verder actie kan ondernemen moeten we ook echt die 5 weken afwachten. Dus laat ons na het weekend even weten of je bericht hebt gehad.  

Hoe gek het ook klinkt, het klopt dat je op basis van het eerste abonnement nog geen bericht hebt gehad. Er was namelijk toen nog steeds 1 Vodafone abonnement actief. Zolang je op die manier Gratis Extra's ontvangt krijg je geen Hollandsenieuwe cadeau. Die teller van 5 weken is dus pas ook voor dat Hollandsenieuwe abonnement gaan lopen toen het laatste Vodafone abonnement werd overgezet. 

AM0001
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Dinsdag 17-01-2023 heeft de KS van Hollandsnieuwe (na het versturen van een screenshot van mijn adres bij Ziggo) mijn straatnaam veranderd naar de straatnaam volledig in hoofdletters zoals dat bij Ziggo ook staat. Het systeem zou namelijk hoofdlettergevoelig zijn... Binnen 48 uur zou "het systeem" dit moeten oppikken en een mail versturen.

Zoals je waarschijnlijk al kunt raden, nog steeds geen extra zender beschikbaar terwijl er gewoon twee Hollandsnieuwe abonnementen en een Ziggo abonnement op hetzelfde adres geregistreerd staan.

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

de koppelingstijd gaat volgens mij gewoon opnieuw in na een wijziging bij een van de partijen, dus helaas weer 5 weken wachten maar misschien kan een super expert een mod inseinen @Bert ?

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Lees hier  alles over de spelregels en de procedure als je Ziggo en hollandsnieuwe combineert. 

Pineapple_0-1674310595476.png

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@MR_CHIP Als er een moderator in een topic is geweest, dan wordt het al in de gaten gehouden door de Ziggo moderators of er nog meer hulp nodig is 🙂

AM0001
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

@Pineapple Ja, de info pagina van HN, dat weet ik allemaal al, heb je de bovenstaande berichten niet gelezen? We zijn inmiddels 6 weken verder. Hoe moeilijk is het om automatisch iets te koppelen, zeker omdat er ook al een ander HN abo loopt van zeker een half jaar eerder. Het zit allemaal een beetje knullig in elkaar.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@AM0001 ik ben het wel met je eens hoor, dit is soms een nogal .. bijzonder .. systeem. Het vervelende is dat wij daar niet aan kunnen en mogen sleutelen. 

Enfin, eens kijken wat we kunnen doen. Welk zenderpakket heeft/had je voorkeur wat die extra zenders aangaat? 

AM0001
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Fijn dat je er naar gaat kijken! Movies en Series L heeft mijn voorkeur.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@AM0001 prima, we doen het even zo: het proces voor dat koppelen en het jou informeren voor de activatie is nogal complex. Daar blijf ik liever af. 

Ergens mag ik hopen dat dit binnen enkele weken toch wel klaar is en je netjes bericht krijg voor het activeren. Om die periode te overbruggen, krijg je nu eerst 1 maand gratis Movies & Series XL. DIe staat snel actief. Dan heb je die maar vast!

En houd ons aub op de hoogte, mocht je meer informatie krijgen over dat het koppelen gelukt is. Wordt vervolgt! Het is even een 'tussenoplossing'! 

AM0001
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

@Jacob Kleine update: tot op heden nog geen enkele verandering opgemerkt. Geen mail en hier ook niets te zien: https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/televisie/gratis-tv-pakket-instellen

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@AM0001 oef, dat duurt langer dan ik had durven hopen eigenlijk. Wel top dat je even de moeite neemt om aan de bel te trekken.

Wil je achter je postcode + huisnummer in je profiel tussen haakjes je klantnummer van Ziggo noemen? Dan kijk ik even gericht mee! 

Heb je van Hollandsnieuwe wel iets te horen/lezen gekregen? Die eventuele extra's werken wel goed verder?

AM0001
Topicstarter
Level 5
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

@Jacob mijn klantnummer heb ik toegevoegd. De dubbele data werkt naar behoren vanaf dag 2 van het HN abonnement. Aan die kant gaat het dus gewoon goed.

Bij HN hebben ze middels een screenshot van mijn Ziggo gegevens de straatnaam volledig in hoofdletters overgenomen zodat het 100% identiek was met de gegevens van Ziggo. Dat was op 17 januari. 

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@AM0001 dankje voor de details. Ik laat dit voor je oppakken. Wordt vervolgt, zullen we maar zeggen!

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@AM0001 Op dit moment staat de opdracht nog open en heb ik helaas dus nog geen goed nieuws. Ik houd een oogje in het zeil en meld me bij nieuwe ontwikkelingen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Inmiddels heeft de afdeling in kwestie de opdracht ingekeken en gevraagd om aanvullende informatie. Schijnbaar gaat er dus nog steeds iets niet lekker. Ik stuur je een privébericht waarop je mag reageren en de gegevens mag delen.  Het spijt me oprecht dat het allemaal zo stroef verloopt.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Dank voor je privébericht @AM0001. Ik heb de informatie doorgezet naar de juiste partij en houd het nauwlettend in de gaten.

Uitgelicht topic