MasterWayZ

Level 5
  • 65Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

MijnZiggo ondersteuning browser (Firefox)

Goedenavond,

 

Welke browsers worden ondersteunt voor MijnZiggo?
Hier op Firefox versie 101 krijg ik deze melding: 'MijnZiggo heeft niet een volledige ondersteuning voor de browser die je gebruikt.'

 

Wordt Firefox helemaal niet ondersteunt door MijnZiggo, of heeft dit er mee te maken dat Firefox nu boven de versie 100 zit, dus dan sommige regexes dan niet meer werken (die naar twee getallen kijken, zoals versie 99)?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MasterWayZ
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Melding is inderdaad nu weg met het nieuwe MijnZiggo. Met de oude MijnZiggo wat de UserAgent handling dus niet goed, gelukkig nu opgelost nou alles om is!

Bekijk in context

15 Reacties 15
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Hier geen probleem met Firefox versie 100.0.2,  versie 101 is nog beta en kan dus fouten bevatten.

Firefox 100.0.2, See All New Features, Updates and Fixes (mozilla.org)

MasterWayZ
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Ik krijg met 100.0.2 deze melding, op een andere computer ook. Ik werk voor Mozilla en was qua Firefox met versienummers aan het jongleren in de automatisering dus was even in de war, oeps.

MasterWayZ
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Helaas met Firefox 106 (User-agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:106.0) Gecko/20100101 Firefox/106.0) ook nog deze melding. Is dit een bug of is dit bewust?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @MasterWayZ

Niet fijn dat je die melding te zien krijgt! Ik heb hier een test gedaan met versie 106.0.1 en dat werkt gewoon zonder problemen. Zijn er addons of plugins in het spel? En waar krijg je die melding precies te zien? 

MasterWayZ
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

@Carlienals ik in Mijn Ziggo ingelogd ben staat dit er. Ik zal het eens proberen met een schone installatie.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

@MasterWayZ! Super, laat maar weten hoe het dan gaat 🙂 

MasterWayZ
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Ik heb even gekeken. Op deze specifieke pagina komt de melding: https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/

Ook bij een nieuwe installatie voor mij.

"MijnZiggo heeft niet een volledige ondersteuning voor de browser die je gebruikt."

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

heb je je cache al eens geleegd?

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@MasterWayZ wrote:

Ik heb even gekeken. Op deze specifieke pagina komt de melding: https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/

Ook bij een nieuwe installatie voor mij.

"MijnZiggo heeft niet een volledige ondersteuning voor de browser die je gebruikt."


Plaats eens een screenshot zonder je persoonlijke gegevens

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

net even als test ook met firefox 106.0.1 ingelogd op Mijn Ziggo zelfde melding

jansmarcel_0-1666732004417.png

 

Ferdinand1960

Level 2
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb deze probleem ook al een tijdje en bij sommige websites namelijk ook. Wat dit zou kunnen beteken weet ik ook niet. Vreemd is het wel...

MasterWayZ
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

@Carlienik heb gekeken en ik zie het probleem. Het lijkt erop dat de manier hoe de webbrowser versie (ik neem aan via de User-Agent) wordt gedetecteerd door het forum niet goed meer werkt. Met Firefox versie 99 is dit probleem er niet, vanaf Firefox versie 100 wel. Er zijn vele sites die dit probleem moesten oplossen toen we naar een drie-cijferig nummer gingen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

@MasterWayZ en@Ferdinand1960, zien jullie dezelfde lay-out als @jansmarcel?

 

Dan vermoed ik namelijk dat het probleem alleen speelt bij de oude Mijn Ziggo-omgeving. We zijn op dit moment bezig om klanten stapsgewijs om te zetten naar een nieuwe Mijn Ziggo-omgeving. @Carlien en ik hebben het vorige keer zelf getest met versie 106, maar konden het niet reproduceren. Vermoedelijk omdat wij al om zijn gezet. Jullie melding is doorgezet, maar ik verwacht eigenlijk dat de nieuwe versie van Mijn Ziggo eerder bij jullie is uitgerold en dat het dus oplost 🙂

 

Ter vergelijking, zo ziet de bovenkant van de nieuwe eruit:

 

 

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

BIj mij ziet het er inderdaad niet zo uit zoals bij het screenshot van Alex. Ben benieuwd of de melding weg is als we overgezet zijn.

MasterWayZ
Topicstarter
Level 5
  • 65Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Melding is inderdaad nu weg met het nieuwe MijnZiggo. Met de oude MijnZiggo wat de UserAgent handling dus niet goed, gelukkig nu opgelost nou alles om is!

Uitgelicht topic