TinieV

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

MijnZiggo App iPhone geeft foutcode

Sinds ik mijn mailadres heb veranderd in mijn Ziggo kan ik de app niet meer openen op mijn iPhone. Ik krijg steeds de melding GEEN VERBINDING Er is iets fout gegaan Probeer opnieuw.

Ik heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw gedownload via de App Store.

Uitgelicht
nspoor

Level 15
  • 1242Reacties
  • 52Oplossingen
  • 500Likes

In topic IOS App Mijn Ziggo "GEEN VERBINDING" Er is iets fout gegaan vraagt moderator @Mariska voorbeelden aan te dragen en dan graag in dit formaat zodat de voorbeelden naar de juiste afdeling kunnen worden doorgezet.

 

Probleemomschrijving:
Wat heb je geprobeerd om het op te lossen: 
Apparaat merk/type:
IOS versie:
Volledige Ziggo Go app version:
Wifi or 4G connection:
Is het opgelost als je switched van 4G naar wifi of andersom:

35 Reacties 35
nspoor

Level 15
  • 1242Posts
  • 52Oplossingen
  • 500Likes

Ik heb dit ook op de ipad en ook al een topic geopend.  Al geruime tijd geen oplossing 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je de inlog gegevens gewijzigd van Mijn Ziggo of alleen je emailadres in Mijn Ziggo?

 

Kun je nog wel via een browser in je Mijn Ziggo komen met je inlog gegevens via de volgende link en dan rechts bovenin? Je aanbieder voor Televisie, Internet en Bellen | Altijd verbonden | Ziggo

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @TinieV 

Begrijp ik uit uw bericht dat u via de ZiggoGo app óók al een keer hebt uitgelogd en opnieuw hebt ingelogd?

Linksboven via uw :ab_profielen:profiel  :interface_go_instellingen: instellingen dan naar Account en profielen en onderin die pagina kunt u uitloggen.

Voor de zekerheid kunt u uw iPhone uitzetten en weer opnieuw opstarten, de ZiggoGo app opstarten en opnieuw inloggen met uw nieuwe e-mailadres.

Laat maar weten of het werkt.

nspoor

Level 15
  • 1242Posts
  • 52Oplossingen
  • 500Likes

@Wim C. Dit is geen gebruikersfout maar een fout in de app. Die meld voor je kan inloggen geen connectie. Ziggo heeft er al veel meer meldingen over.

 

Ziggo Go werkt maar Mijn Ziggo app niet en komt alleen voor op ios. 

TinieV
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb geen probleem met de app Ziggogo maar met de Mijn Ziggo aap

IMG_5199.PNG

nspoor

Level 15
  • 1242Posts
  • 52Oplossingen
  • 500Likes

Kan wel gelinkt worden aan dit topic met identiek probleem IOS App Mijn Ziggo "GEEN VERBINDING" Er is iets fout gegaan 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Sorry @TinieV ik heb verkeerd gelezen. 😬

TinieV
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Bert. Ja dat kan ik wel.

 

TinieV
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Verder heb ik de app gedownload op de iPhone van mijn man ( nadat ik het mailadres had gewijzigd) en daar kan ik wel inloggen met mijn nieuwe mailadres. Ook op de iPad werkt het inloggen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Duidelijk, ik weet te weinig van de iPhone, hopelijk komt er snel een oplossing voor.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@TinieV Om mogelijke oorzaken uit te sluiten: heeft u al geprobeerd om via een webbrowser in te loggen op Mijn (of eigenlijk uw) Ziggo?

Dan weet u in elk geval of het aan uw e-mailadres ligt of aan uw iPhone. Laat maar weten of het lukt, dan kunnen we in elk geval één mogelijke oorzaak wegstrepen.

nspoor

Level 15
  • 1242Posts
  • 52Oplossingen
  • 500Likes

@Wim C. Het ligt aan de app.

 

Als je op ander iPhone of ipad de app installeerd werkt deze wel. Zelfs de app verwijderen helpt niet. 

 

Issue zit in de app zie andere linked topic. Ziggo is er al een tijd mee bezig.

 

 

Voor je in kan loggen komt de foutmelding namelijk al. Dus heeft niets met het account te maken. App cache wissen helpt ook niet. 

TinieV
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Klopt WimC, ik heb de cache van de app ook al verwijderd incl. App. IPhone uitgezet en opnieuw weer aangezet na enkele minuten. De ziggo app opnieuw via de AppStore gedownload. Probleem blijft.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@TinieV het is wel een gedoe inderdaad, sorry. Zoals al aangegeven, daar zijn eerder en recent nog meer meldingen over binnengekomen.

Even voor mijn beeldvorming, de App op een ander apparaat (indien mogelijk) geeft dezelfde foutmelding? Is dat al eens getest? 

TinieV
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Jacob.

 

Ik heb hem op de iPad en op de mobiel van mijn man wel kunnen installeren. Met het nieuwe mailadres. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

FIjn dat het op een ander apparaat wel lukt @TinieV. We doen onderzoek naar dit incident en we nemen graag jouw gegevens mee in het onderzoek.

Welk type iPhone heb je precies in gebruik waarop het niet lukt? Welke iOS versie is geïnstalleerd? Wat is de volledige Mijn Ziggo App versie? Werkt het via mobiel internet wel? Heb je na het verwijderen van de App ook je toestel volledig opnieuw opgestart? Alvast bedankt!

TinieV
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Vincent.

Ik heb een iPhone 8, IOS versie 16.2

Ook met  mobiele data (  dus zonder WiFi) werkt de app niet. App versie 3.8.1 en ja na het verwijderen van de App heb ik mijn telefoon opnieuw opgestart. Na 5 minuten.

 

TinieV
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ja op een ander toestel, ook iPhone 8 lukt het wel.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

op mijn iphone met ios 16.3 staat ziggo go versie  4.44.5618+2617 prod

die is dus geheel up to date.....dat zie ik bij de problemen niet versie 3.8.1 en ios 16.2 update eerst eens alles en probeer het dan nog eens.

Uitgelicht topic