sem2409

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mijn ziggo werkt niet

Ik heb sinds vorige week zondag een ziggo abonnement maar mijn ziggo werkt niet als ik inlog krijg ik foutcode: 002. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd en het ook al op mijn laptop geprobeerd maar niks werkt. De klantenservice kan me ook niet helpen en ik moest het hier vragen. Dus zou iemand mijn kunnen helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
sem2409
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gisteren heb ik met de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat ik het hier moest vragen maar sinds gisteravond werkt het in één keer dus ik weet niet of iemand nu een aanpassing heeft gedaan maar in ieder geval bedankt 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
sem2409
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik denk dat het komt omdat ik misschien op hetzelfde emailadres ook al een vodafone abonnement heb maar ik wilde deze gescheiden houden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Bedoel je de Mijn Ziggo app of via een browser?

sem2409
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gisteren heb ik met de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat ik het hier moest vragen maar sinds gisteravond werkt het in één keer dus ik weet niet of iemand nu een aanpassing heeft gedaan maar in ieder geval bedankt 🙂

Uitgelicht topic