Hallo,
Ik probeer in te loggen op mijn ziggo maar hij blijft hangen op "Mijn ziggo wordt geladen...".
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Ik heb al geprobeerd om op een andere browser in te loggen en de app werkt ook niet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @Bram283, hartelijk welkom op de community!
Wat vreemd dat het niet lukt om in te loggen op mijn Ziggo, ondanks dat je al een andere browser hebt getest!
Heb je misschien de mogelijkheid om ook een ander apparaat te testen? Mocht dit ook niet de oplossing zijn, dan raad ik je aan om te controleren of je de juiste inloggegevens gebruikt.
- Vraag hier je gebruikersnaam opnieuw op en daarna je wachtwoord. Je klantnummer vind je in de orderbevestiging en je Ziggo mails.
Graag horen we of het is gelukt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.