Vraag
Reacties
Bram283
Level 1

Mijn ziggo laad niet in

Hallo,

 

Ik probeer in te loggen op mijn ziggo maar hij blijft hangen op "Mijn ziggo wordt geladen...".

Heeft iemand hier een oplossing voor?

 

Ik heb al geprobeerd om op een andere browser in te loggen en de app werkt ook niet.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
1 Reactie 1
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Bram283, hartelijk welkom op de community! 

Wat vreemd dat het niet lukt om in te loggen op mijn Ziggo, ondanks dat je al een andere browser hebt getest! 

Heb je misschien de mogelijkheid om ook een ander apparaat te testen? Mocht dit ook niet de oplossing zijn, dan raad ik je aan om te controleren of je de juiste inloggegevens gebruikt. 
- Vraag hier je gebruikersnaam opnieuw op en daarna je wachtwoord.  Je klantnummer vind je in de orderbevestiging en je Ziggo mails. 

Graag horen we of het is gelukt! 

0 Kudos