Vraag
Reacties
Oplossing
Chriswulfse
Level 1

Mijn ziggo herkent combinatie niet

Hallo, sinds vandaag mijn ziggo klant en ik zou graag een mijn ziggo account aan willen maken maar de combinatie klantnunmer met postcode en huisnummer worden niet herkent. 
maar kan hier de reden voor zijn?

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Wacht even een dagje, het duurt even voordat alle systemen bijgewerkt zijn.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Steefb
Level 20

Wacht even een dagje, het duurt even voordat alle systemen bijgewerkt zijn.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @Chriswulfse,
Welkom bij Ziggo en op de Community van Ziggo. Leuk om te lezen dat je sinds gisteren klant bij ons bent :). Het duurt altijd even voordat de systemen heeft bijgewerkt zoals @Steefb aangeeft. Kun je inmiddels een mijn Ziggo account aanmaken? 

0 Kudos
Chriswulfse
Level 1
Topicstarter

Hallo Steven, bedankt voor je bericht. 
Zonet nog geen 10 minuten geleden is het mij gelukt om een account aan te maken. 
Nu kunnen de vrouw en kids ook gaan genieten van Ziggo go 😃

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Ah top om te horen @Chriswulfse. Heel veel plezier voor mevrouw en de kids met Ziggo Go. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden! 

0 Kudos
thetapie
Level 2

Hoi bij mij lukt het ook niet. Helpdesk gebeld die geeft aan oud account actief. Is van 8 jaar terug er slordig dat deze niet is verwijderd. Heb het vandaag weer geprobeerd en nog steeds niet mogelijk. 

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hoi @thetapie, dat is niet handig als er nog een oud account is. Hebben mijn collega's het oude account verwijderd?  Welke foutmelding krijg je bij het aanmaken van een mijn Ziggo account? 

0 Kudos
thetapie
Level 2

Je collega kon niks werd een case. Ik krijg melding klantnummer en adres onbekend

0 Kudos
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Ik heb gelijk even alles erbij gepakt @thetapie en het oude account verwijderd (wat bekend stond onder jouw postcode en huisnummer). Kun je eens proberen een nieuw account aan te maken over 24 uur? Het kan zijn dat de systemen opnieuw moeten synchroniseren hiervoor.  

0 Kudos
thetapie
Level 2

Top, we gaan het morgen weer proberen. 

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@thetapie Laat je onder dit topic weten of het nog gelukt is? Anders helpen wij je hier graag verder.

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@thetapie Kun je ons laten weten of inmiddels werkt? Als er nog hulp nodig is, dan horen wij het graag. 

0 Kudos
thetapie4
Level 2

Alles is geregeld. 

Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@thetapie4 Super! Fijn dat het al geregeld is. 😉

0 Kudos