Hallo, sinds vandaag mijn ziggo klant en ik zou graag een mijn ziggo account aan willen maken maar de combinatie klantnunmer met postcode en huisnummer worden niet herkent.
maar kan hier de reden voor zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wacht even een dagje, het duurt even voordat alle systemen bijgewerkt zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wacht even een dagje, het duurt even voordat alle systemen bijgewerkt zijn.
Hoi @Chriswulfse,
Welkom bij Ziggo en op de Community van Ziggo. Leuk om te lezen dat je sinds gisteren klant bij ons bent :). Het duurt altijd even voordat de systemen heeft bijgewerkt zoals @Steefb aangeeft. Kun je inmiddels een mijn Ziggo account aanmaken?
Hallo Steven, bedankt voor je bericht.
Zonet nog geen 10 minuten geleden is het mij gelukt om een account aan te maken.
Nu kunnen de vrouw en kids ook gaan genieten van Ziggo go 😃
Ah top om te horen @Chriswulfse. Heel veel plezier voor mevrouw en de kids met Ziggo Go. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden!
Hoi bij mij lukt het ook niet. Helpdesk gebeld die geeft aan oud account actief. Is van 8 jaar terug er slordig dat deze niet is verwijderd. Heb het vandaag weer geprobeerd en nog steeds niet mogelijk.
Hoi @thetapie, dat is niet handig als er nog een oud account is. Hebben mijn collega's het oude account verwijderd? Welke foutmelding krijg je bij het aanmaken van een mijn Ziggo account?
Je collega kon niks werd een case. Ik krijg melding klantnummer en adres onbekend
Ik heb gelijk even alles erbij gepakt @thetapie en het oude account verwijderd (wat bekend stond onder jouw postcode en huisnummer). Kun je eens proberen een nieuw account aan te maken over 24 uur? Het kan zijn dat de systemen opnieuw moeten synchroniseren hiervoor.
Top, we gaan het morgen weer proberen.
@thetapie Laat je onder dit topic weten of het nog gelukt is? Anders helpen wij je hier graag verder.
@thetapie Kun je ons laten weten of inmiddels werkt? Als er nog hulp nodig is, dan horen wij het graag.
Alles is geregeld.
@thetapie4 Super! Fijn dat het al geregeld is. 😉
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.