thetapie
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn ziggo geeft geen gegevens

Hoi 

Ik heb nog steeds geen informatie in mijn ziggo app.

Kan wel inloggen op ziggo go. 

Afgelopen woensdag ben ik aangesloten.  

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Bedankt voor het geduld @thetapie4. Ik zie dat e.e.a. in de tussentijd is ingeladen, het Mijn Ziggo account staat helemaal actief. 

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49271Posts
  • 3020Oplossingen
  • 10994Likes

Zie je al wel gegevens in Mijn Ziggo via deze weg? 

Klik hier -> Ziggo

thetapie4
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee ik zie daar geen producten 

 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49271Posts
  • 3020Oplossingen
  • 10994Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

thetapie4
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mijn gegevens staan erin 

thetapie4
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

En volgens mij openbaar

 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49271Posts
  • 3020Oplossingen
  • 10994Likes

@thetapie4  schreef:

En volgens mij openbaar

 


Gelukkig niet, ik zie ze niet.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Goedemiddag @thetapie4,

Welkom op de Community en welkom terug bij Ziggo! Irritant dat je nog geen informatie ziet in de Mijn Ziggo App!

Je hoeft je in elk geval geen zorgen te maken om je gegevens in je Community profiel. Alleen moderators kunnen dat zien. 

Dan over Mijn Ziggo: ik zie dat je eerder klant bij ons geweest. Je kreeg toen een klantnummer bij ons waarmee je ook een Mijn Ziggo account hebt gemaakt. Met dat oude klantnummer is  echter ook een bestelling geplaatst, dat is de reden waarom je nog geen informatie ziet in de Mijn Ziggo App. Als je een heel nieuw klantnummer had gekregen, was de info al zichtbaar geweest. Maar je oude Mijn Ziggo account, moet weer ingeladen worden, doorgaans gebeurt dit automatisch binnen 14 dagen. 

thetapie4
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ok dan wachten we af.

 

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Bedankt voor het geduld @thetapie4. Ik zie dat e.e.a. in de tussentijd is ingeladen, het Mijn Ziggo account staat helemaal actief. 

Bekijk in context

thetapie4
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Yep alles is inorde.

Thks 

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 2522Posts
  • 406Oplossingen
  • 417Likes

Graag gedaan, ook bedankt voor deze bevestiging 🙂

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo