1
Vraag
2
Reacties
Yannick1994

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn ziggo app geen verbinding

Goedemorgen,

 

Vorige week heb ik Viaplay aangeschaft. Om mijn inloggegevens van Viaplay in te zien dien ik in mijn Ziggo in te loggen. Wanneer ik op de applicatie klik krijg ik de melding geen verbinding (met en zonder wifi geprobeerd op meerdere locaties). Ik gebruik de nieuwste IOS 15.6 en heb de app al eerder verwijderd en opnieuw gedownload. Kunnen jullie mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 19805Posts
  • 908Oplossingen
  • 5853Likes

Hierbij ging gaat het niet goed, Ziggo is alleen maar een onderdeel, voor je gegevens dien je bij Viaplay zelf in te loggen en daar je gegevens te halen.

 

De Ziggo Go App staat los van Viaplay zelf, is een aparte app en de Ziggo Go ook.

Heb je op je iPhone als je naar > Instellingen > Scroll naar beneden en dan open je Ziggo Go

 

IMG_4711.PNG

Dit ook bij Viaplay doen, hopelijk gaat het dan goed, weet niet of je VPN aan hebt, dan zou ik die uitzetten, wat ook nog helpt is volgende:

Ga naar Instelling > Wifi > dan zie achter je netwerk het blauwe  ( i ) staan, klik die eens aan.

 

Bekijk de volgende instellingen eens:

 

IMG_8225.jpgIMG_8226.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vaak wil dit ook werken, daarna even telefoon opnieuw opstarten en hopelijk geeft het resultaat.

Bekijk in context

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15262Reacties
  • 1220Oplossingen
  • 4897Likes

@r.ritmeijer @mahamasa Vreemd dat het Mijn Ziggo account nog niet werkt zoals het hoort! Ik heb jullie gegevens er even bij gepakt en dit doorgegeven aan onze specialisten. Vermoedelijk is er iets mis met jullie Mijn Ziggo account in de achterliggende systemen. Ik laat het weten zodra ik een terugkoppeling heb.

49 Reacties 49
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 19805Posts
  • 908Oplossingen
  • 5853Likes

Hierbij ging gaat het niet goed, Ziggo is alleen maar een onderdeel, voor je gegevens dien je bij Viaplay zelf in te loggen en daar je gegevens te halen.

 

De Ziggo Go App staat los van Viaplay zelf, is een aparte app en de Ziggo Go ook.

Heb je op je iPhone als je naar > Instellingen > Scroll naar beneden en dan open je Ziggo Go

 

IMG_4711.PNG

Dit ook bij Viaplay doen, hopelijk gaat het dan goed, weet niet of je VPN aan hebt, dan zou ik die uitzetten, wat ook nog helpt is volgende:

Ga naar Instelling > Wifi > dan zie achter je netwerk het blauwe  ( i ) staan, klik die eens aan.

 

Bekijk de volgende instellingen eens:

 

IMG_8225.jpgIMG_8226.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vaak wil dit ook werken, daarna even telefoon opnieuw opstarten en hopelijk geeft het resultaat.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 972Likes

Goedemorgen @Yannick1994,  wat een vervelende situatie! Is het gelukt met de tips van @Dave!? Anders zoeken we het graag voor je uit. 

Yannick1994
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Yes het is gelukt!

r.ritmeijer

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste heer/mevrouw,

25 juni 2022 heb ik de manier van online inloggen op Mijn Ziggo extra beveiligd met twee-staps-verificatie. Tevens heb ik toen online mijn inloggegevens voor Ziggo Go gewijzigd.
Nu kan ik online inloggen op zowel Ziggo Go en Mijn Ziggo, inloggen op de Ziggo Go-app maar niet meer op de Mijn Ziggo-app. Deze kan sindsdien geen verbinding krijgen.

Kunnen jullie mij met de Mijn Ziggo-app helpen? Vanuit de de App Store kan ik de app downloaden maar geeft bij openen hiervan de volgende melding:

GEEN VERBINDING
Er is iets fout gegaan
Probeer opnieuw

Is mijn online wijziging niet gesynchroniseerd met de Mijn Ziggo-app?
Ziggo Go en Mijn Ziggo kunnen toch ieder verschillende inloggevens en beveiliging (tsv) hebben en apart gewijzigd worden?

In afwachting van uw antwoord en
Met vriendelijke groet,

R.J. Ritmeijer
Ondanks de laatste update van mijn iPhone 13 (eergisteren), lukt het mij niet de Mijn Ziggo-app hierop te openen.
Echter, op mijn oude Androïd mobiel lukt het wel…
 
  • Is het mogelijk dat er nog een update voor de app zelf volgt die compatible is met iPhone13?
  • Wat kunnen we nog meer bedenken voor het goed werken van de app op iPhone 13?
 
In afwachting van je antwoord en
met vriendelijke groet,
 
Rob Ritmeijer
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2947Posts
  • 398Oplossingen
  • 645Likes

Hey @r.ritmeijer

Wat bijzonder vervelend dat je nu ineens geen toegang meer krijgt tot de Mijn Ziggo app op je iPhone. Ik kan mij voorstellen dat je juist via die gemakkelijke weg weer toegang wilt tot Mijn ZIggo. 

 

Het lijkt duidelijk te gaan om een linkje met de iPhone 13 waardoor de app het niet doet, omdat het op een ander apparaat wel gewoon werkt. Het probleem is bij Ziggo alleen niet bekend en op mijn eigen iPhone 13 werkt het direct zonder problemen. 


We kunnen proberen om de 2 factor verificatie even uit te zetten om te checken of je dan wel weer kunt inloggen? 

r.ritmeijer

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Marije,

 

Bedankt voor je reactie en voorstel.

Ik heb vandaag de twee-factor-verificatie door de klantenservice laten deactiveren.

Nadat ik mijn iPhone 13 mini geüpdatet heb naar iOS16, heb ik de Mijn Ziggo app gedownload.

Echter, de app opent weer niet en geeft dezelfde fout code (Geen verbinding).

Wat kunnen we nog meer bedenken voor een oplossing hierin?

 

Met vriendelijke groet,

 

r.ritmeijer

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 990Posts
  • 119Oplossingen
  • 413Likes

Hi @r.ritmeijer

Sorry voor mijn late reactie, het is momenteel erg druk op de community 😞 

Zijn de problemen nog actueel of heb je inmiddels een oplossing gevonden? Ik kijk graag nog met je mee en los het samen met jou op als dit nodig is 😄 

mahamasa

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, voor mij is dit probleem wel actueel. Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen in de "Mijn Ziggo" app. Deze geeft " GEEN Verbinding, er is iets foutgegaan. Probeer opnieuw" foutmelding. "Probeer opnieuw" werkt niet en iPhone is inmiddels ook al eens opnieuw opgestart, zonder resultaat. Heeft u nog suggesties?

r.ritmeijer

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Madelon,

Mijn Ziggo-app wil nog steeds niet openen.

Kan het zijn dat er maar één Mijn Ziggo-app gedownload kan worden? Dus geen twee apps op zowel iPhone als Androïd mobiel?

Welke oplossing kunnen we nog meer bedenken?

Mvg

Rob

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3874Posts
  • 352Oplossingen
  • 839Likes

Wat onhandig dat jullie beide maar geen toegang krijgen @mahamasa en @r.ritmeijer. Het zou niet moeten uitmaken dat je de app op meerdere apparaten geïnstalleerd hebt. Hebben jullie wel toegang tot Mijn Ziggo in de browser op bijvoorbeeld een laptop of PC?

r.ritmeijer

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste Rikst,

ja, ik heb wel online toegang tot Mijn Ziggo op bijvoorbeeld de laptop.

Zie overige informatie in reacties afgelopen maand. Alles is up-to-date, etc.

Ik weet geen oplossingen meer, jij misschien?

M.v.g.

Rob Ritmeijer

mahamasa

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

ik heb idd ook gewoon toegang tot Mijn Ziggo via iMac. Laatste versie van iOS op telefoon, de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd etc.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15262Posts
  • 1220Oplossingen
  • 4897Likes

@r.ritmeijer @mahamasa Vreemd dat het Mijn Ziggo account nog niet werkt zoals het hoort! Ik heb jullie gegevens er even bij gepakt en dit doorgegeven aan onze specialisten. Vermoedelijk is er iets mis met jullie Mijn Ziggo account in de achterliggende systemen. Ik laat het weten zodra ik een terugkoppeling heb.

r.ritmeijer

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Paul,

Dank je wel voor je reactie. Zoals je kunt lezen in de correspondentie van de afgelopen maanden, denk ik dat het probleem toch ligt bij het wijzigen van mijn wachtwoord en 2-staps-verificatie. Daarna werkte de Mijn Ziggo-app n.l. niet meer...

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15262Posts
  • 1220Oplossingen
  • 4897Likes

@r.ritmeijer Hartelijk dank voor deze extra informatie! Op dit moment spelen er problemen met Mijn Ziggo (app & web) bij een deel van onze klanten. Ik heb ook jouw melding doorgegeven als voorbeeld ten behoeve van het hiervoor lopende onderzoek. We doen ons best om het zo spoedig mogelijk op te lossen. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15262Posts
  • 1220Oplossingen
  • 4897Likes

@r.ritmeijer @mahamasa Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen van onze specialisten. Er is e.e.a. aangepast in de achterliggende systemen. Willen jullie testen of het inloggen in Mijn Ziggo (App & Web) nu lukt?  

r.ritmeijer

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas Paul,

De app mijn Ziggo geeft nog steeds de melding: Geen verbinding, probeer opnieuw.

Inloggen op web Mijn Ziggo lukt wel.

Wat nu te bedenken?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15262Posts
  • 1220Oplossingen
  • 4897Likes

@r.ritmeijer Ontzettend balen dat je nog steeds de foutmelding te zien krijgt! Ik heb jouw bevindingen direct teruggekoppeld richting onze specialisten zodat dit verder onder de loep genomen wordt. Zodra ik meer weet hoor je het. 

mahamasa

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Paul, bij mij werkt de app ook niet. Web wel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Archief