HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,
Vorige week heb ik Viaplay aangeschaft. Om mijn inloggegevens van Viaplay in te zien dien ik in mijn Ziggo in te loggen. Wanneer ik op de applicatie klik krijg ik de melding geen verbinding (met en zonder wifi geprobeerd op meerdere locaties). Ik gebruik de nieuwste IOS 15.6 en heb de app al eerder verwijderd en opnieuw gedownload. Kunnen jullie mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hierbij ging gaat het niet goed, Ziggo is alleen maar een onderdeel, voor je gegevens dien je bij Viaplay zelf in te loggen en daar je gegevens te halen.
De Ziggo Go App staat los van Viaplay zelf, is een aparte app en de Ziggo Go ook.
Heb je op je iPhone als je naar > Instellingen > Scroll naar beneden en dan open je Ziggo Go
Dit ook bij Viaplay doen, hopelijk gaat het dan goed, weet niet of je VPN aan hebt, dan zou ik die uitzetten, wat ook nog helpt is volgende:
Ga naar Instelling > Wifi > dan zie achter je netwerk het blauwe ( i ) staan, klik die eens aan.
Bekijk de volgende instellingen eens:
Vaak wil dit ook werken, daarna even telefoon opnieuw opstarten en hopelijk geeft het resultaat.
@r.ritmeijer @mahamasa Vreemd dat het Mijn Ziggo account nog niet werkt zoals het hoort! Ik heb jullie gegevens er even bij gepakt en dit doorgegeven aan onze specialisten. Vermoedelijk is er iets mis met jullie Mijn Ziggo account in de achterliggende systemen. Ik laat het weten zodra ik een terugkoppeling heb.
Hierbij ging gaat het niet goed, Ziggo is alleen maar een onderdeel, voor je gegevens dien je bij Viaplay zelf in te loggen en daar je gegevens te halen.
De Ziggo Go App staat los van Viaplay zelf, is een aparte app en de Ziggo Go ook.
Heb je op je iPhone als je naar > Instellingen > Scroll naar beneden en dan open je Ziggo Go
Dit ook bij Viaplay doen, hopelijk gaat het dan goed, weet niet of je VPN aan hebt, dan zou ik die uitzetten, wat ook nog helpt is volgende:
Ga naar Instelling > Wifi > dan zie achter je netwerk het blauwe ( i ) staan, klik die eens aan.
Bekijk de volgende instellingen eens:
Vaak wil dit ook werken, daarna even telefoon opnieuw opstarten en hopelijk geeft het resultaat.
Goedemorgen @Yannick1994, wat een vervelende situatie! Is het gelukt met de tips van @Dave!? Anders zoeken we het graag voor je uit.
Yes het is gelukt!
Ondanks de laatste update van mijn iPhone 13 (eergisteren), lukt het mij niet de Mijn Ziggo-app hierop te openen. Echter, op mijn oude Androïd mobiel lukt het wel…
In afwachting van je antwoord en met vriendelijke groet, Rob Ritmeijer |
Hey @r.ritmeijer,
Wat bijzonder vervelend dat je nu ineens geen toegang meer krijgt tot de Mijn Ziggo app op je iPhone. Ik kan mij voorstellen dat je juist via die gemakkelijke weg weer toegang wilt tot Mijn ZIggo.
Het lijkt duidelijk te gaan om een linkje met de iPhone 13 waardoor de app het niet doet, omdat het op een ander apparaat wel gewoon werkt. Het probleem is bij Ziggo alleen niet bekend en op mijn eigen iPhone 13 werkt het direct zonder problemen.
We kunnen proberen om de 2 factor verificatie even uit te zetten om te checken of je dan wel weer kunt inloggen?
Beste Marije,
Bedankt voor je reactie en voorstel.
Ik heb vandaag de twee-factor-verificatie door de klantenservice laten deactiveren.
Nadat ik mijn iPhone 13 mini geüpdatet heb naar iOS16, heb ik de Mijn Ziggo app gedownload.
Echter, de app opent weer niet en geeft dezelfde fout code (Geen verbinding).
Wat kunnen we nog meer bedenken voor een oplossing hierin?
Met vriendelijke groet,
r.ritmeijer
Hi @r.ritmeijer,
Sorry voor mijn late reactie, het is momenteel erg druk op de community 😞
Zijn de problemen nog actueel of heb je inmiddels een oplossing gevonden? Ik kijk graag nog met je mee en los het samen met jou op als dit nodig is 😄
Hallo, voor mij is dit probleem wel actueel. Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen in de "Mijn Ziggo" app. Deze geeft " GEEN Verbinding, er is iets foutgegaan. Probeer opnieuw" foutmelding. "Probeer opnieuw" werkt niet en iPhone is inmiddels ook al eens opnieuw opgestart, zonder resultaat. Heeft u nog suggesties?
Hoi Madelon,
Mijn Ziggo-app wil nog steeds niet openen.
Kan het zijn dat er maar één Mijn Ziggo-app gedownload kan worden? Dus geen twee apps op zowel iPhone als Androïd mobiel?
Welke oplossing kunnen we nog meer bedenken?
Mvg
Rob
Wat onhandig dat jullie beide maar geen toegang krijgen @mahamasa en @r.ritmeijer. Het zou niet moeten uitmaken dat je de app op meerdere apparaten geïnstalleerd hebt. Hebben jullie wel toegang tot Mijn Ziggo in de browser op bijvoorbeeld een laptop of PC?
Beste Rikst,
ja, ik heb wel online toegang tot Mijn Ziggo op bijvoorbeeld de laptop.
Zie overige informatie in reacties afgelopen maand. Alles is up-to-date, etc.
Ik weet geen oplossingen meer, jij misschien?
M.v.g.
Rob Ritmeijer
Hallo,
ik heb idd ook gewoon toegang tot Mijn Ziggo via iMac. Laatste versie van iOS op telefoon, de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd etc.
@r.ritmeijer @mahamasa Vreemd dat het Mijn Ziggo account nog niet werkt zoals het hoort! Ik heb jullie gegevens er even bij gepakt en dit doorgegeven aan onze specialisten. Vermoedelijk is er iets mis met jullie Mijn Ziggo account in de achterliggende systemen. Ik laat het weten zodra ik een terugkoppeling heb.
Hoi Paul,
Dank je wel voor je reactie. Zoals je kunt lezen in de correspondentie van de afgelopen maanden, denk ik dat het probleem toch ligt bij het wijzigen van mijn wachtwoord en 2-staps-verificatie. Daarna werkte de Mijn Ziggo-app n.l. niet meer...
@r.ritmeijer Hartelijk dank voor deze extra informatie! Op dit moment spelen er problemen met Mijn Ziggo (app & web) bij een deel van onze klanten. Ik heb ook jouw melding doorgegeven als voorbeeld ten behoeve van het hiervoor lopende onderzoek. We doen ons best om het zo spoedig mogelijk op te lossen.
@r.ritmeijer @mahamasa Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen van onze specialisten. Er is e.e.a. aangepast in de achterliggende systemen. Willen jullie testen of het inloggen in Mijn Ziggo (App & Web) nu lukt?
Helaas Paul,
De app mijn Ziggo geeft nog steeds de melding: Geen verbinding, probeer opnieuw.
Inloggen op web Mijn Ziggo lukt wel.
Wat nu te bedenken?
@r.ritmeijer Ontzettend balen dat je nog steeds de foutmelding te zien krijgt! Ik heb jouw bevindingen direct teruggekoppeld richting onze specialisten zodat dit verder onder de loep genomen wordt. Zodra ik meer weet hoor je het.
Hallo Paul, bij mij werkt de app ook niet. Web wel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...