1
Vraag
2
Reacties
Yannick1994

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn ziggo app geen verbinding

Goedemorgen,

 

Vorige week heb ik Viaplay aangeschaft. Om mijn inloggegevens van Viaplay in te zien dien ik in mijn Ziggo in te loggen. Wanneer ik op de applicatie klik krijg ik de melding geen verbinding (met en zonder wifi geprobeerd op meerdere locaties). Ik gebruik de nieuwste IOS 15.6 en heb de app al eerder verwijderd en opnieuw gedownload. Kunnen jullie mij helpen?

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15390Reacties
  • 1229Oplossingen
  • 4969Likes

@r.ritmeijer @mahamasa Vreemd dat het Mijn Ziggo account nog niet werkt zoals het hoort! Ik heb jullie gegevens er even bij gepakt en dit doorgegeven aan onze specialisten. Vermoedelijk is er iets mis met jullie Mijn Ziggo account in de achterliggende systemen. Ik laat het weten zodra ik een terugkoppeling heb.

53 Reacties 53
r.ritmeijer

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Paul,

Beide apps WiFi Assistent en Ziggo Go werken op mijn iPhone 13 mini. Alleen Mijn Ziggo app niet.

Versienummer van Mijn Ziggo app zou ik niet weten.

iOS: 16.1.2 (laatste update)

Succes en mvg,

Rob Ritmeijer

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 15390Posts
  • 1229Oplossingen
  • 4969Likes

@r.ritmeijer Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's. Het probleem met jouw Mijn Ziggo account moet nu opgelost zijn. Wil je dit testen?

trebor66

Level 9
Expert
  • 362Posts
  • 9Oplossingen
  • 76Likes
  • Had de app inmiddels verwijderd, vanwege het niet werken. N.a.v. Je bericht van gisteren even geprobeerd. App opnieuw geïnstalleerd, kreeg toen vaak GEEN VERBINDING. Even wat geprobeerd met Bluetooth(wat geen invloed heeft , maar goed) en WIFI en vliegtuigmodus aan/uit. App weer gestart, die zag dat er geen WIFI verbinding was, vliegtuigmodus weer uitgezet, en WIFI/Bluetooth weer aan, en toen ging het goed. Nu kan ik inloggen op de app. Heel mooi. Dank voor de vasthoudendheid om het op te lossen. Mooi dat je een reactie krijgt als er hier iets wijzigt zodat je toch kan volgen of problemen inmiddels zijn opgelost. 
r.ritmeijer

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Paul,

Bedankt voor je terugkoppeling. Ik heb het laatste bericht van Trebor66 gelezen en heb de "Mijn Ziggo"-app gedownload (zowel met bluetooth aan als uit). Maar helaas: nog steeds melding "Geen verbinding, probeer opnieuw" nadat ik de app heb geopend.

Ik heb de laatste update op mijn mobiel, sta dicht bij goed werkende modem met WiFi, etc.

Ook ik waardeer je standvastigheid om het probleem op te lossen.

Succes en mvg,

Rob Ritmeijer

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 2931Posts
  • 347Oplossingen
  • 897Likes

@r.ritmeijer Bijzonder jammer dat het nog altijd niet werkt. Ik leg het intern opnieuw voor en kom bij je terug met informatie en/of eventueel aanvullende handelingen. Wordt vervolgd!

 

Ron_Kossen

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Alle problemen die hier geschetst zijn had ik ook op mijn nieuwe Ipad. De oude werkte prima de nieuwe niet.

Ipad opnieuw opstarten, app opnieuw installeren, probleem bleef. 

Totdat ik mijn WiFi uitzette en ik de mogelijkheid kreeg om uit te loggen. WiFi aan, uitloggen en opnieuw inloggen met SMS verificatie en probleem opgelost.

kan het zijn dat als deze Mijn Ziggo app nog ingelogt is en als je dan de twee stap verificatie aanzet deze app geen verbinding meer kan maken met je account?

 

r.ritmeijer

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Ron,

Bedankt voor je bijdrage. Inderdaad is het probleem van Mijn Ziggo app op mijn iPhone ontstaan nadat ik de twee Staps verificatie had geactiveerd. De oplossing eenkik dan ook daar te zullen vinden. Helaas werkt jouw zienswijze niet bij mij. Ondanks Wi-Fi aan en uitzette geeft de app geen mogelijkheid uit te loggen. Het probleem blijft vermeld: Geen verbinding , probeer opnieuw...

M.v.g.

Rob

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3208Posts
  • 575Oplossingen
  • 756Likes

Vervelend @r.ritmeijer! In de tussentijd is er toevallig een update geweest van de Mijn Ziggo App. Kun je de app eens verwijderen en daarna opnieuw installeren? We zijn benieuwd of dat het probleem oplost 🙂

Ron_Kossen

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Heb je geprobeerd om WiFi en data beiden gelijkertijd uit te zetten, mijn Ipad heeft alleen WiFi en dan verbreek je meteen de connectie met internet?

r.ritmeijer

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen Ron en Erik,

Ik heb nu:

*laatste update iOS 16.3 op iPhone 13 Mini

*iPhone herstart

*Met en zonder Wi-Fi

*(blijkbaar) laatste update Mijn Ziggo app

Maar helaas, de melding blijft vermeld: "Geen verbinding, probeer opnieuw".

Ik weet geen oplossingen meer, jullie nog opties..?

M.v.g.

Rob

 

Ron_Kossen

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

744820C6-A2A8-41E5-8E82-C51E726CEB33.jpeg

 

Er mag geen connectie met het internet zijn dus in de instellingen moeten zowel de WiFi en Mobiele verbinding grijs zijn en niet groen en blauw. Heb je het zo al geprobeerd?

r.ritmeijer

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Ron,

Yes! Nu is het eindelijk gelukt! Het werkt als volgt:

1. Zet Wi-Fi uit maar laat mobiel netwerk open anders kun je de Mijn Ziggo app niet downloaden uit @Store.

2. Als app is gedownload, klik op uitloggen.

3. Log vervolgens weer in (met sms-verificatie)

4. Stel instellingen in voor app.

5. De app opent...

Ron, ik ben je zeer erkentelijk voor je hulp. Wat mij betreft mag je weer een level hoger ingesteld worden door de Comm Operator.

Nogmaals hartelijk dank en hopelijk wekt dit ook voor anderen met hetzelfde probleem.

M.v.g.

Rob

Ron_Kossen

Level 4
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Top. De aanhouder wint.

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 19899Posts
  • 916Oplossingen
  • 5910Likes

Er is gister een IOS Update geweest van de Mijn Ziggo App, hoop dat deze werkt voor iedereen.

 

IMG_1287.jpg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic