HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen,
Vorige week heb ik Viaplay aangeschaft. Om mijn inloggegevens van Viaplay in te zien dien ik in mijn Ziggo in te loggen. Wanneer ik op de applicatie klik krijg ik de melding geen verbinding (met en zonder wifi geprobeerd op meerdere locaties). Ik gebruik de nieuwste IOS 15.6 en heb de app al eerder verwijderd en opnieuw gedownload. Kunnen jullie mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@r.ritmeijer @mahamasa Vreemd dat het Mijn Ziggo account nog niet werkt zoals het hoort! Ik heb jullie gegevens er even bij gepakt en dit doorgegeven aan onze specialisten. Vermoedelijk is er iets mis met jullie Mijn Ziggo account in de achterliggende systemen. Ik laat het weten zodra ik een terugkoppeling heb.
Hoi Paul,
Beide apps WiFi Assistent en Ziggo Go werken op mijn iPhone 13 mini. Alleen Mijn Ziggo app niet.
Versienummer van Mijn Ziggo app zou ik niet weten.
iOS: 16.1.2 (laatste update)
Succes en mvg,
Rob Ritmeijer
@r.ritmeijer Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's. Het probleem met jouw Mijn Ziggo account moet nu opgelost zijn. Wil je dit testen?
Hoi Paul,
Bedankt voor je terugkoppeling. Ik heb het laatste bericht van Trebor66 gelezen en heb de "Mijn Ziggo"-app gedownload (zowel met bluetooth aan als uit). Maar helaas: nog steeds melding "Geen verbinding, probeer opnieuw" nadat ik de app heb geopend.
Ik heb de laatste update op mijn mobiel, sta dicht bij goed werkende modem met WiFi, etc.
Ook ik waardeer je standvastigheid om het probleem op te lossen.
Succes en mvg,
Rob Ritmeijer
@r.ritmeijer Bijzonder jammer dat het nog altijd niet werkt. Ik leg het intern opnieuw voor en kom bij je terug met informatie en/of eventueel aanvullende handelingen. Wordt vervolgd!
Alle problemen die hier geschetst zijn had ik ook op mijn nieuwe Ipad. De oude werkte prima de nieuwe niet.
Ipad opnieuw opstarten, app opnieuw installeren, probleem bleef.
Totdat ik mijn WiFi uitzette en ik de mogelijkheid kreeg om uit te loggen. WiFi aan, uitloggen en opnieuw inloggen met SMS verificatie en probleem opgelost.
kan het zijn dat als deze Mijn Ziggo app nog ingelogt is en als je dan de twee stap verificatie aanzet deze app geen verbinding meer kan maken met je account?
Hoi Ron,
Bedankt voor je bijdrage. Inderdaad is het probleem van Mijn Ziggo app op mijn iPhone ontstaan nadat ik de twee Staps verificatie had geactiveerd. De oplossing eenkik dan ook daar te zullen vinden. Helaas werkt jouw zienswijze niet bij mij. Ondanks Wi-Fi aan en uitzette geeft de app geen mogelijkheid uit te loggen. Het probleem blijft vermeld: Geen verbinding , probeer opnieuw...
M.v.g.
Rob
Vervelend @r.ritmeijer! In de tussentijd is er toevallig een update geweest van de Mijn Ziggo App. Kun je de app eens verwijderen en daarna opnieuw installeren? We zijn benieuwd of dat het probleem oplost 🙂
Heb je geprobeerd om WiFi en data beiden gelijkertijd uit te zetten, mijn Ipad heeft alleen WiFi en dan verbreek je meteen de connectie met internet?
Goedemorgen Ron en Erik,
Ik heb nu:
*laatste update iOS 16.3 op iPhone 13 Mini
*iPhone herstart
*Met en zonder Wi-Fi
*(blijkbaar) laatste update Mijn Ziggo app
Maar helaas, de melding blijft vermeld: "Geen verbinding, probeer opnieuw".
Ik weet geen oplossingen meer, jullie nog opties..?
M.v.g.
Rob
Er mag geen connectie met het internet zijn dus in de instellingen moeten zowel de WiFi en Mobiele verbinding grijs zijn en niet groen en blauw. Heb je het zo al geprobeerd?
Hoi Ron,
Yes! Nu is het eindelijk gelukt! Het werkt als volgt:
1. Zet Wi-Fi uit maar laat mobiel netwerk open anders kun je de Mijn Ziggo app niet downloaden uit @Store.
2. Als app is gedownload, klik op uitloggen.
3. Log vervolgens weer in (met sms-verificatie)
4. Stel instellingen in voor app.
5. De app opent...
Ron, ik ben je zeer erkentelijk voor je hulp. Wat mij betreft mag je weer een level hoger ingesteld worden door de Comm Operator.
Nogmaals hartelijk dank en hopelijk wekt dit ook voor anderen met hetzelfde probleem.
M.v.g.
Rob
Top. De aanhouder wint.
Er is gister een IOS Update geweest van de Mijn Ziggo App, hoop dat deze werkt voor iedereen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.