fam.zenden

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mijn ziggo app: Account niet geschikt

Na het inloggen op de Mijn Ziggo app geeft deze aan dat mijn account niet geschikt is. Daarnaast als ik inlog op 'Mijn Ziggo' via de web portal kan ik de betaal gegevens niet zien. 

Wat is er mis met mijn account?

28 Reacties 28
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@fam.zenden Plaats in je profiel van dit forum je nieuwe postcode en huisnummer en tussen haakjes erachter je oude postcode en huisnummer, dan kunnen alle gegevens erbij gepakt worden.

Mijn instellingen postcode en huisnummer - Ziggo Community

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Postcode en huisnummer zijn geplaatst.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@fam.zenden Bedankt voor het toevoegen van je gegevens. In ons systeem lijkt alles goed te staan. Je ziet in mijn Ziggo nog steeds je oude adres staan? 

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Inderdaad. Als ik via de web applicatie inlog op 'Mijn Ziggo' staan daar nog de oude adres gegevens. Telefoonnummer en betalingsgegevens zijn wel correct.

 

Ook de 'Mijn Ziggo' app verwijst mij nog steeds naar de web interface als 'voormalige klant'.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @fam.zenden, dat is erg vreemd! Wil je het klantnummer wat je in mijn Ziggo ziet staan achter je postcode in je Ziggo Community profiel zetten? Dan kijk ik of dit allemaal overeenkomt. 

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

klantnummer is geplaatst

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@fam.zenden Dit is je oude klantnummer, vandaar dat dit niet goed gaat. In onze e-mails vind je het nieuwe klantnummer. Wil je hier een nieuw account voor aanmaken? Dan zie je het juiste adres staan. 

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het nieuw klantnummer tussen haakjes toegevoegd aan mijn profiel. Wanneer ik hier een account mee probeer aan te maken krijg ik de melding dat er al een account bestaat met deze gegevens.

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het probleem was gerelateerd aan het klantnummer. Met dit nieuwe klantnummer en de gegevens van een huisgenoot zijn de problemen opgelost.  Bedankt.

Uitgelicht topic