fam.zenden

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Mijn ziggo app: Account niet geschikt

Na het inloggen op de Mijn Ziggo app geeft deze aan dat mijn account niet geschikt is. Daarnaast als ik inlog op 'Mijn Ziggo' via de web portal kan ik de betaal gegevens niet zien. 

Wat is er mis met mijn account?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@fam.zenden Bedankt voor het toevoegen van je gegevens. In ons systeem lijkt alles goed te staan. Je ziet in mijn Ziggo nog steeds je oude adres staan? 

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@fam.zenden Dit is je oude klantnummer, vandaar dat dit niet goed gaat. In onze e-mails vind je het nieuwe klantnummer. Wil je hier een nieuw account voor aanmaken? Dan zie je het juiste adres staan. 

Bekijk in context

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het probleem was gerelateerd aan het klantnummer. Met dit nieuwe klantnummer en de gegevens van een huisgenoot zijn de problemen opgelost.  Bedankt.

Bekijk in context

28 Reacties 28
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Is er sinds kort iets veranderd in je abonnement?

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ja, het abonnement stond op mijn naam maar met de geboorte datum van mijn partner. Alles zou nu omgezet zijn naar mijn gegevens. Maar ik via de web portal niet aan de betaal gegevens en de app start niet.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@fam.zenden van harte welkom op de Ziggo Community. Verwarring over je account is nooit leuk. Sorry.

Je kan dus wel inloggen? De inloggegevens van je Mijn Ziggo en de Ziggo Go App zijn hetzelfde. Je kunt het volgende ook nog even proberen:

- je cache en cookies wissen van je browser(s)
- een andere browser proberen
- de App even verwijderen en opnieuw installeren
- Ziggo Go via een browser testen. 
- de Ziggo Go App op meer apparaten proberen

Kom je dan verder? 

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

De app opnieuw installeren helpt niet. Ik krijg nog steeds de melding "Je account is niet geschikt".

Ik heb geen problemen met de Ziggo Go app. Deze werkt prima.

Met een andere browser heb ik dezelfde Problemen. Het duurt ontzetten lang voordat ik toegang krijg. Eerst komt er een "Mijn Ziggo wordt geladen". Dit duurt meer dan 5 minutes. Vervolgens kan ik wel mijn naam, email en telefoonnummer wijzigen maar mijn betalingsgegevens zijn niet zichtbaar en kan ik ook niet wijzigen.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@fam.zenden erg merkwaardig. Je account is actief, dat zie ik. Ik kan keurig inloggen en zie ook al je gegevens staan. 

Ik doe dit via Chrome. Heb je al eens je cache en cookies van al je browsers gewist en dan nog eens een poging gedaan?

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ik gebruik zowel Safari als Chrome. Heb bij beide de history gewist, geen verschil. Wat opvalt is dat wanneer ik met de muis over de knop "Wijzig rekeningnummer" ga, deze knop niet te selecteren is. Andere knoppen veranderen van kleur.

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Er zijn op de 'Mijn Ziggo' site ook geen facturen zichtbaar. Dus twee vragen.

  1. Waarom meldt de Mijn Ziggo app op mijn telefoon dat het account niet geldig is?
  2. Waarom kan ik op de 'Mijn Ziggo' site niet mijn bankgegevens wijzigen en mijn facturen niet zien?
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@fam.zenden na wat uitzoekwerk blijkt dat er meer kuren spelen met Mijn Ziggo en de factuurgegevens. Dat is in onderzoek, dus wordt vervolgt!

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Heeft U enig idee wanneer de problemen zijn opgelost?

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

inmiddels kom ik wel op de pagina om de betaal en adres gegevens te wijzigen. Deze staan inderdaad niet juist. Alleen, telkens als ik deze wijzig krijg ik de melding "Er is iets misgegaan. Probeer het later nog eens."

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Fem.zenden Dit is helaas onderdeel van de issue. Er is helaas nog niet bekend hoe lang dit gaat duren. 

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het rekeningnummer klopt inmiddels. Zou U het adres kunnen wijzigen in:

***********

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@fam.zenden Plaats SVP geen privégegevens op een openbaar forum wat door heel de wereld te lezen is.

 

Klik op het pijltje rechts bovenin je bericht en klik op Reactie bewerken.

Plaat de privégegevens achter je huisnummer in je profiel.

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ongeldig  bericht

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Het werkt nog steeds niet. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @fam.zenden, ik heb je nieuwe adres gewijzigd in verband met je privacy. Als ik je goed begrijp dan wil je een verhuizing doorvoeren, per wanneer mag ik je verhuizen? 

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

De verhuizing heeft allang plaats gevonden. Dus per direct.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@fam.zenden Dat maak ik graag voor je in orde maar het oude adres ontbreekt in je profiel. Wil je deze tussenhaakjes toevoegen? 

fam.zenden
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dat is nu net het probleem. Ik kan niets wijzigen. Als dat kon had ik de gegevens zelf in orde gemaakt. IK heb het nogmaals geprobeerd en het lukt nog steeds niet. Inmiddels komen de verificatie codes wel op mijn telefoon terecht. Dus er is wel iets gelukt.

 

In 'mijn Ziggo' staat nog het oude adres.

Uitgelicht topic