1
Vraag
2
Reacties
OnnoT

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn ziggo account verwijderen

Hallo,

 

Ik heb een nieuw klantnummer en kan met mijn emailadres geen nieuw mijn ziggo account aanmaken omdat er al een ander met een oud klantnummer bestaan.

 

Kan het oude account verwijderd worden?

Oplossingen

Lukt het registreren van je Mijn Ziggo account niet of krijg je oude gegevens te zien?

Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Houd je gegevens bij de hand en neem contact met ons op.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @OnnoT, we kunnen je oude account gegevens verwijderen waardoor je een nieuw account aan kunt maken. Wil je het e-mailadres wat je daarvoor gebruikt, achter je postcode zetten in je Ziggo Community profiel? Dan zorg ik ervoor dat je een nieuw account aan kunt maken. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77244Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22907Likes

Als het oude account verwijderd wordt, ben je ook direct je emailadressen kwijt die in de oude Mijn Ziggo staan onder het oude klantnummer.

 

Met een nieuw klantnummer vervallen je oude emailadressen na 6 maanden of langer en deze worden niet omgezet naar een nieuw klantnummer.

 

Een nieuw klantnummer vergt in de meeste gevallen een nieuw emailadres.

 

Mogelijk heeft een Ziggo moderator nog andere tijdelijke oplossingen.

OnnoT
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik vind het geen probleem dat de ziggo-emailadressen vervallen, heb ze nog nooit gebruikt :-). Ik wil graag de SSO met Vodafone behouden.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @OnnoT, we kunnen je oude account gegevens verwijderen waardoor je een nieuw account aan kunt maken. Wil je het e-mailadres wat je daarvoor gebruikt, achter je postcode zetten in je Ziggo Community profiel? Dan zorg ik ervoor dat je een nieuw account aan kunt maken. 

OnnoT
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Lotte, ik heb mijn emailadres toegevoegd aan het profiel.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@OnnoT Bedankt! Als het goed is dan kun je nu een nieuw account aanmaken 🙂 Laat je weten of het lukt? 

OnnoT
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb net het account aangemaakt en alles werkt naar behoren. Bedankt voor je hulp.

Ingie1973

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kunt U mijn oude ziggo account ook verwijderen.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1490Posts
  • 227Oplossingen
  • 623Likes

Hallo @Ingie1973 , dat kunnen we zeker. Vul jij voor de volledigheid je Mijn Ziggo gebruikersnaam tussen haakjes in op je Community profiel achter je huisnummer? Alleen de moderatoren kunnen je adresgegevens inzien. 
Alvast bedankt! 

Sklein1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

kunnen jullie mijn oude ziggo account ook verwijderen?

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 676Posts
  • 66Oplossingen
  • 288Likes

Hey @Sklein1! Dat is zeker mogelijk. Zou je hiervoor een eigen topic willen aanmaken? Als je dan in je profiel het klantnummer en/of mailadres kan vermelden, zullen wij je ermee helpen!

account456

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunnen jullie mijn oude account ook verwijderen? Bedankt
account456

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een eigen topic maken lukt niet, ik krijg constant errors bij het plaatsen

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8179Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4025Likes

Hi @account456 
Geen probleem! Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic