Door een verhuizing heb ik een nieuw klant nummer gekregen en wil ik dat aan mijn mail adres koppelen. Omdat ik nog een oud account heb van een aantal jaar terug kan ik dat niet koppelen aan mijn nieuwe klant nummer. Hoe verwijder ik mijn ziggo account?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Mats1 Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Je kunt nu met het @live e-mailadres je registeren voor Mijn Ziggo voor jouw nieuwe abonnement/klantnummer.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kun je niet zelf en kan een Ziggo moderator voor je doen.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.
Mocht je daar een oud adres van Ziggo of voorgangers voor gebruiken, dan zal dat emailadres ooit verdwijnen, oude emailadressen worden niet overgezet naar een nieuwe Mijn Ziggo.
Hi @Mats1
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! Ik neem graag een kijkje achter de schermen zodat ik je verder kan helpen. Wil je in jouw Community profiel het e-mailadres (gebruikersnaam) tussen haakjes vermelden achter jouw adresgegevens? Aan de hand daarvan kan ik het oude Mijn Ziggo account voor je opzoeken en verwijderen. Vervolgens kun je dit e-mailadres dan gebruiken voor jouw nieuwe Mijn Ziggo account 🙂
@Cecilia het e-mail adres staat bij mijn adres gegevens
@Mats1 Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Je kunt nu met het @live e-mailadres je registeren voor Mijn Ziggo voor jouw nieuwe abonnement/klantnummer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.