1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Mats1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn ziggo account verwijderen

Door een verhuizing heb ik een nieuw klant nummer gekregen en wil ik dat aan mijn mail adres koppelen. Omdat ik nog een oud account heb van een aantal jaar terug kan ik dat niet koppelen aan mijn nieuwe klant nummer. Hoe verwijder ik mijn ziggo account? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8256Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4098Likes

@Mats1 Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Je kunt nu met het @live e-mailadres je registeren voor Mijn Ziggo voor jouw nieuwe abonnement/klantnummer.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78321Posts
  • 5295Oplossingen
  • 23344Likes

Dat kun je niet zelf en kan een Ziggo moderator voor je doen.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken.

Mocht je daar een oud adres van Ziggo of voorgangers voor gebruiken, dan zal dat emailadres ooit verdwijnen, oude emailadressen worden niet overgezet naar een nieuwe Mijn Ziggo.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8256Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4098Likes

Hi @Mats1

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! Ik neem graag een kijkje achter de schermen zodat ik je verder kan helpen. Wil je in jouw Community profiel het e-mailadres (gebruikersnaam) tussen haakjes vermelden achter jouw adresgegevens? Aan de hand daarvan kan ik het oude Mijn Ziggo account voor je opzoeken en verwijderen. Vervolgens kun je dit e-mailadres dan gebruiken voor jouw nieuwe Mijn Ziggo account 🙂

Mats1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Cecilia het e-mail adres staat bij mijn adres gegevens 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8256Posts
  • 2432Oplossingen
  • 4098Likes

@Mats1 Bij deze heb ik het oude Mijn Ziggo account voor je verwijderd. Je kunt nu met het @live e-mailadres je registeren voor Mijn Ziggo voor jouw nieuwe abonnement/klantnummer.