trebor66

Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes

Mijn ziggo aangepast? Je abonnement checken/aanpassen kan dat niet meer?

Ik zie geen mogelijkheid meer om mijn abonnement te kunnen aanpassen onder mijn Ziggo, is die optie weggehaald? Of het zit ergens anders? Vorige week heb ik volgens mij nog een aanpassing gedaan, nu zie ik de mogelijkheid niet meer, stel ik wil voor een hogere snelheid kiezen, waar doe ik dat dan nu? Ik zoek de pagina waar je kon zien wat je nu voor abonnement , waar je wat aan of uit kon vinken, zodat je gelijk kon zien wat effect was op je maandbedrag.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Bedankt trebor66 . Je hebt een abonnement met de Mediabox Next. Zoals je wellicht weet, is dit abonnement momenteel nog niet voor iedereen beschikbaar en zijn de opties in het abonnement dus ook nog beperkt. Mocht je iets willen aanpassen in het abonnement, moet dat even van ons. Zodat je niets per ongeluk verkeerd aanpast :-).

Wil je graag iets aanpassen?

Bekijk in context

12 Reacties 12
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Trebor,

Bij Producten kun je kiezen voor TV, Internet of Bellen en daar kun je vervolgens wijzigingen aanbrengen.
Het kan echter zijn dat door de aanpassing die je gedaan hebt, je Mijn Ziggo nog niet volledig bijgewerkt is en dat je daarom de aanpasoptie nog niet ziet?

Groet,
Evert
trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes
Hi Evert,

ja begrijp wat je bedoelt. Maar nu zie ik de optie niet meer om te kunnen wijzigen. Verschillende browsers ook al geprobeerd maar dat maakt het verschil ook niet. Ik check het af en toe wel en kijk of het weer terug komt. Dank voor je reactie.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Wat zie je er dan precies staan?
Kun je er een screenshot van plaatsen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes
Be rt wrote:

Ja is anders dan het scherm wat ik zie, misschien heeft het met nieuwe next abonnementen te maken
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey trebor66 . He, dit een nieuwe. Logisch dat je hier even contact over opneemt. Ik wil het heel graag voor je uitzoeken, maar zie in je profiel helaas geen gegevens staan waarop ik je in onze systemen kan vinden.
Zou je je postcode en huisnummer in je profiel willen opnemen? Hier kunnen enkel de Ziggo moderators bij ^^.
trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey trebor66 . He, dit een nieuwe. Logisch dat je hier even contact over opneemt. Ik wil het heel graag voor je uitzoeken, maar zie in je profiel helaas geen gegevens staan waarop ik je in onze systemen kan vinden.
Zou je je postcode en huisnummer in je profiel willen opnemen? Hier kunnen enkel de Ziggo moderators bij ^^.

Dank Lycke . Heb mijn gegevens ge-update in profiel.
Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes
Zo juist even gecontroleerd:


Voor de goede orde: heb helaas nog steeds een Mediabox XL.

Per ongeluk 2 maal toegevoegd.
trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes
Blauwvinger wrote:
Zo juist even gecontroleerd:


:slight_smile:Voor de goede orde: heb nog steeds een Mediabox XL.

Per ongeluk 2 maal toegevoegd.

Blauwvinger ja het zou kunnen dat dat het verschil maakt. Dat je nog de andere box hebt. Ik wacht het verder maar af. Zal wel goed komen 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Bedankt trebor66 . Je hebt een abonnement met de Mediabox Next. Zoals je wellicht weet, is dit abonnement momenteel nog niet voor iedereen beschikbaar en zijn de opties in het abonnement dus ook nog beperkt. Mocht je iets willen aanpassen in het abonnement, moet dat even van ons. Zodat je niets per ongeluk verkeerd aanpast :-).

Wil je graag iets aanpassen?
trebor66
Topicstarter
Level 10
  • 458Posts
  • 9Oplossingen
  • 125Likes
Lycke Ziggo beste antwoord remark staat bij mijn eigen reactie op de jouwe, was niet de bedoeling uiteraard. Weet niet hoe ik het kan wijzigen, heb ieder geval mijn eigen reactie onder het bericht weggehaald. Weet niet of het te wijzigen is, anders hoor ik het graag pas ik het aan.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
trebor66 wrote:
Lycke Ziggo beste antwoord remark staat bij mijn eigen reactie op de jouwe, was niet de bedoeling uiteraard. Weet niet hoe ik het kan wijzigen, heb ieder geval mijn eigen reactie onder het bericht weggehaald. Weet niet of het te wijzigen is, anders hoor ik het graag pas ik het aan.


Kan gebeuren. Ik heb het bij deze aangepast ^^

Uitgelicht topic