Vraag
Reacties
def3535
Level 4

Mijn vodafone&ziggo app stuurt geen melding

Mijn vodafon&ziggo app stuurt geen melding als daar een terug bericht in komt van ziggo uit. maar is die optie wel mogelijk te maken zodat het terug bericht ook gelijk kan lezen en daar ook kan op antwoorden. want nu moet ik steeds gokken/gissen of er een bericht is binnen gekomen;

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Voorbeelden gezocht

In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.

Help ons en geef jouw voorbeeld door
Uitgelicht
Shane
Community Moderator

Hey @def3535 en @CaWe

Notificaties zijn natuurlijk super handig. Anders blijf je maar wachten en checken wat zonde van je tijd is.  Super dat jullie dit aan onze aandacht brengen via de Community! Ik neem het verder in onderzoek en merk hetzelfde op mijn eigen toestel. Misschien hebben jullie het al goed staan. Maar het is belangrijk dat ook notificaties goed ingesteld zijn binnen de instellingen van je telefoon. Dit is hoe je notificaties inschakelt voor Samsung en Apple:

Apple:
1. Open de app 'Instellingen'.

2. Ga naar 'Berichtgeving' (Notifications).

3. Je ziet een lijst met apps. Tik op de app waarvoor je notificaties wilt instellen.

4. Zet 'Sta berichtgeving toe' aan.

5. Kies hoe je de melding wilt ontvangen:

Vergrendelscherm

Berichtencentrum

Banners

Samsung:

2. Tik op 'Meldingen' of 'Apps & meldingen' (verschilt per versie).

3. Kies 'App-meldingen' of tik direct op een specifieke app.

4. Zet meldingen aan of uit.

4. Pas aan hoe meldingen verschijnen:

Pop-up meldingen

Geluid of stilte

Melding op vergrendelscherm

Staan deze instellingen goed? Dan vraag ik graag de volgende gegevens om de melding verder in onderzoek te brengen:
-My Vodafone en Ziggo app versie:
-Toestel model:
-Android/ios versie:

1 Kudos
6 Reacties 6
CaWe
Level 8

Ik zie het topic voorbij komen, en realiseer mij, dat ik eerder deze week een chat geopend heb, waar ik geen melding van terug ontvangen heb.

Inmiddels had ik wel bericht ontvangen, maar geen notificatie vanuit de Vodafone Ziggo app, op Android.

Dus hier het probleem herkend.

0 Kudos
Shane
Community Moderator
Community Moderator

Hey @def3535 en @CaWe

Notificaties zijn natuurlijk super handig. Anders blijf je maar wachten en checken wat zonde van je tijd is.  Super dat jullie dit aan onze aandacht brengen via de Community! Ik neem het verder in onderzoek en merk hetzelfde op mijn eigen toestel. Misschien hebben jullie het al goed staan. Maar het is belangrijk dat ook notificaties goed ingesteld zijn binnen de instellingen van je telefoon. Dit is hoe je notificaties inschakelt voor Samsung en Apple:

Apple:

2. Ga naar 'Berichtgeving' (Notifications).

3. Je ziet een lijst met apps. Tik op de app waarvoor je notificaties wilt instellen.

4. Zet 'Sta berichtgeving toe' aan.

5. Kies hoe je de melding wilt ontvangen:

Vergrendelscherm

Berichtencentrum

Banners

Samsung:

2. Tik op 'Meldingen' of 'Apps & meldingen' (verschilt per versie).

3. Kies 'App-meldingen' of tik direct op een specifieke app.

4. Zet meldingen aan of uit.

4. Pas aan hoe meldingen verschijnen:

Pop-up meldingen

Geluid of stilte

Melding op vergrendelscherm

Staan deze instellingen goed? Dan vraag ik graag de volgende gegevens om de melding verder in onderzoek te brengen:
-My Vodafone en Ziggo app versie:
-Toestel model:
-Android/ios versie:

def3535
Level 4
Topicstarter

-My Vodafone en Ziggo app versie: 8.168.0

-Toestel model: samsung a55
-Android/ios versie: Android14

Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @def3535 ,

Bedankt voor de aanvullende informatie. We gaan hier intern mee aan de slag.

Eventuele meelezers die hetzelfde ervaren: voorbeelden zijn welkom. Graag ontvangen we de versie en build van de Vodafone & Ziggo-app, evenals het toestelmodel en de Android- of iOS-versie.

0 Kudos
CaWe
Level 8

Ik heb gegevens telefoon/app in prive bericht gedeeld aan @Shane 

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Dankjewel! Ik heb de gegevens dorgezet naar mijn collega's. Zodra er meer bekend is laten we dit hier weten. 

0 Kudos