Mijn vodafon&ziggo app stuurt geen melding als daar een terug bericht in komt van ziggo uit. maar is die optie wel mogelijk te maken zodat het terug bericht ook gelijk kan lezen en daar ook kan op antwoorden. want nu moet ik steeds gokken/gissen of er een bericht is binnen gekomen;
In dit topic zijn meerdere meldingen gedaan. Momenteel verzamelen we deze voorbeelden om meer duidelijkheid te krijgen.
Help ons en geef jouw voorbeeld doorHey @def3535 en @CaWe,
Notificaties zijn natuurlijk super handig. Anders blijf je maar wachten en checken wat zonde van je tijd is. Super dat jullie dit aan onze aandacht brengen via de Community! Ik neem het verder in onderzoek en merk hetzelfde op mijn eigen toestel. Misschien hebben jullie het al goed staan. Maar het is belangrijk dat ook notificaties goed ingesteld zijn binnen de instellingen van je telefoon. Dit is hoe je notificaties inschakelt voor Samsung en Apple:
Apple:
1. Open de app 'Instellingen'.
2. Ga naar 'Berichtgeving' (Notifications).
3. Je ziet een lijst met apps. Tik op de app waarvoor je notificaties wilt instellen.
4. Zet 'Sta berichtgeving toe' aan.
5. Kies hoe je de melding wilt ontvangen:
Vergrendelscherm
Berichtencentrum
Banners
Samsung:
1. Open de app 'Instellingen'.
2. Tik op 'Meldingen' of 'Apps & meldingen' (verschilt per versie).
3. Kies 'App-meldingen' of tik direct op een specifieke app.
4. Zet meldingen aan of uit.
4. Pas aan hoe meldingen verschijnen:
Pop-up meldingen
Geluid of stilte
Melding op vergrendelscherm
Staan deze instellingen goed? Dan vraag ik graag de volgende gegevens om de melding verder in onderzoek te brengen:
-My Vodafone en Ziggo app versie:
-Toestel model:
-Android/ios versie:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik zie het topic voorbij komen, en realiseer mij, dat ik eerder deze week een chat geopend heb, waar ik geen melding van terug ontvangen heb.
Inmiddels had ik wel bericht ontvangen, maar geen notificatie vanuit de Vodafone Ziggo app, op Android.
Dus hier het probleem herkend.
Hey @def3535 en @CaWe,
Notificaties zijn natuurlijk super handig. Anders blijf je maar wachten en checken wat zonde van je tijd is. Super dat jullie dit aan onze aandacht brengen via de Community! Ik neem het verder in onderzoek en merk hetzelfde op mijn eigen toestel. Misschien hebben jullie het al goed staan. Maar het is belangrijk dat ook notificaties goed ingesteld zijn binnen de instellingen van je telefoon. Dit is hoe je notificaties inschakelt voor Samsung en Apple:
Apple:
1. Open de app 'Instellingen'.
2. Ga naar 'Berichtgeving' (Notifications).
3. Je ziet een lijst met apps. Tik op de app waarvoor je notificaties wilt instellen.
4. Zet 'Sta berichtgeving toe' aan.
5. Kies hoe je de melding wilt ontvangen:
Vergrendelscherm
Berichtencentrum
Banners
Samsung:
1. Open de app 'Instellingen'.
2. Tik op 'Meldingen' of 'Apps & meldingen' (verschilt per versie).
3. Kies 'App-meldingen' of tik direct op een specifieke app.
4. Zet meldingen aan of uit.
4. Pas aan hoe meldingen verschijnen:
Pop-up meldingen
Geluid of stilte
Melding op vergrendelscherm
Staan deze instellingen goed? Dan vraag ik graag de volgende gegevens om de melding verder in onderzoek te brengen:
-My Vodafone en Ziggo app versie:
-Toestel model:
-Android/ios versie:
-My Vodafone en Ziggo app versie: 8.168.0
-Toestel model: samsung a55
-Android/ios versie: Android14
Goedemorgen @def3535 ,
Bedankt voor de aanvullende informatie. We gaan hier intern mee aan de slag.
Eventuele meelezers die hetzelfde ervaren: voorbeelden zijn welkom. Graag ontvangen we de versie en build van de Vodafone & Ziggo-app, evenals het toestelmodel en de Android- of iOS-versie.
Ik heb gegevens telefoon/app in prive bericht gedeeld aan @Shane
Dankjewel! Ik heb de gegevens dorgezet naar mijn collega's. Zodra er meer bekend is laten we dit hier weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.