Fam.Biekman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn automatische incasso

Goedendag,

 

Ik zie dat mijn automatische incasso datum is gewijzigd van de 25ste naar de 22ste. Graag wil ik het weer op de oude data, de 25ste dus. Volgens de chat kan dat niet gewijzigd worden, maar jullie hebben dit al eerder geprobeerd en toen moest ik het ook laten aanpassen.  Dus graag de 25ste en anders trek ik mijn machtiging in en zal het maar op een andere manier moeten betalen.

 

Mvg,

V. Biekman 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Fam.Biekman
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als de incasso beter iets later kan plaatsvinden. Hoe steekt de vork precies in de steel? Iedere klant krijgt bij ons de factuur in een bepaalde week van de maand. Enkele dagen later volgt dan de incasso. Hierdoor is de datum van afschrijving altijd anders (net zoals de datum waarop je de factuur ontvangt). Jij ontvangt de factuur meestal tussen de 17e en 20e van de maand. De incasso is dan vaak tussen de 22e en 15e van de maand. 

Een vaste datum voor de incasso is niet mogelijk, maar wat wel een optie is dat wij de datum van de opmaak van de factuur een week verschuiven. De incasso volgt dan automatisch ook op een later moment. Als ik het bij jou opschuif zou de incasso rond en nabij de 29e van de maand gaan plaatsvinden. Op basis van bovenstaande kan het dus wel eens voorkomen dat het een dag eerder of later is. Zou je hiermee geholpen zijn? Laat het mij vooral weten, dan pas ik het voor je aan. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Hoi @Fam.Biekman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

Volgens mij moet dit gewoon mogelijk zijn, zeker als je in de community zoekt, daar passen meer mensen hun incasso datum aan. Dat is dan van de 20e naar de 25e, dus dan verwacht ik toch dat 22e naar 25e ook niet zo moeilijk moet zijn. 

Dit is een klanten helpen klanten Community van Ziggo. De vraag die jij hebt, kan ik je niet verder mee helpen. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Ik denk dat je er wel uit gaat komen, heb nog even geduld en ik verwacht niet dat je op een andere manier hoeft te betalen. Alvast een goed weekend gewenst.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Fam.Biekman
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als de incasso beter iets later kan plaatsvinden. Hoe steekt de vork precies in de steel? Iedere klant krijgt bij ons de factuur in een bepaalde week van de maand. Enkele dagen later volgt dan de incasso. Hierdoor is de datum van afschrijving altijd anders (net zoals de datum waarop je de factuur ontvangt). Jij ontvangt de factuur meestal tussen de 17e en 20e van de maand. De incasso is dan vaak tussen de 22e en 15e van de maand. 

Een vaste datum voor de incasso is niet mogelijk, maar wat wel een optie is dat wij de datum van de opmaak van de factuur een week verschuiven. De incasso volgt dan automatisch ook op een later moment. Als ik het bij jou opschuif zou de incasso rond en nabij de 29e van de maand gaan plaatsvinden. Op basis van bovenstaande kan het dus wel eens voorkomen dat het een dag eerder of later is. Zou je hiermee geholpen zijn? Laat het mij vooral weten, dan pas ik het voor je aan. 

borry52

Level 15
  • 1201Posts
  • 18Oplossingen
  • 418Likes

Beste @Cecilia , zou je dit voor mij ook kunnen regelen? 

Bij voorbaat dank.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Zeker @borry52! Het is bij deze geregeld. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso iedere maand rond en nabije de 29e gaan plaatsvinden. 

Uitgelicht topic