Hoi @Fam.Biekman
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.
Volgens mij moet dit gewoon mogelijk zijn, zeker als je in de community zoekt, daar passen meer mensen hun incasso datum aan. Dat is dan van de 20e naar de 25e, dus dan verwacht ik toch dat 22e naar 25e ook niet zo moeilijk moet zijn.
Dit is een klanten helpen klanten Community van Ziggo. De vraag die jij hebt, kan ik je niet verder mee helpen. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ik denk dat je er wel uit gaat komen, heb nog even geduld en ik verwacht niet dat je op een andere manier hoeft te betalen. Alvast een goed weekend gewenst.