Christopher72

Gedreven Raadgever
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes

Mijn app werkt niet (reeds opgelost)

Gisteren (16-4-2019) de Mediabox Next ontvangen en geïnstalleerd, tesamen met een nieuw modem. Werkt prima. Echter de Ziggo Go app op mijn Ipad en telefoon weigeren dienst sindsdien. (Nu dus ca. 24 uur).
De melding: "Service niet beschikbaar. Helaas Ziggo GO doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken". Ik kan dan alleen op OK drukken, waarna dezelfde melding opnieuw verschijnt.

Meerdere keren geprobeerd:

  • Ipad opnieuw opstarten
  • Ziggo Go app opnieuw installeren.

Servicedesk Ziggo gebeld: de dame vertelde me dat het wel een week (!!) kon duren totdat de app weer zou gaan werken. Die moest nieuwe gegevens i.v.m. mijn nieuwe mediabox ophalen. Of zoiets. Hmm...

Ik heb weinig zin om een week te wachten (met onzekere uitkomst). Iemand hier ervaring mee? Kan Ziggo hier iets aan doen?
60 Reacties 60
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11172Posts
  • 814Oplossingen
  • 3471Likes
dubblev
Bij jou is alles doorgelopen zoals het hoort. Kun je aangeven welke exacte melding je krijgt wanneer je Ziggo GO wilt openen?
dubblev

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Bij het opstarten van app Geen zenders beschikbaar. Wat ik ook doe ik krijg geen zenders te zien. Bij tvgids & replay wel de zenders te zien , maar bij selectie kan ik alleen opnemen en niet via chromecast enz spelen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11172Posts
  • 814Oplossingen
  • 3471Likes
Wil je eens uitloggen in de app, de app in zijn geheel afsluiten en opnieuw openen? Ik denk dat dit het probleem gaat verhelpen.

Wil je ook eens testen of je verder geen problemen ervaart via www.ziggogo.tv (op je computer)?
dubblev

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ik heb de app op mijn iPad en ook op mij iPhone geheel afgesloten en opnieuw opgestart en het probleem is niet verholpen.Ik heb zelf uit het app uitgelogd en weer ingelogd probleem blijft
dubblev

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Ik heb ook met www.ziggogo.tv hetzelfde probleem
dubblev

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Voor de duidelijkheid. Ik heb ook de nieuwe mediabox next. Voorheen had ik een mediabox xl. Daar had ik weinig problemen met ziggo go app. Vanaf gisteren na aansluiten van de nieuwe mediabox kan ik de app niet meer gebruiken.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11172Posts
  • 814Oplossingen
  • 3471Likes
dubblev
Ik heb je zojuist telefonisch benaderd om er even samen naar te kijken, maar ik heb je helaas niet bereikt op je huis telefoon.

Wil je mij een privébericht sturen met het telefoonnummer waarop ik je mag benaderen en wanneer het jou het beste uitkomt? Ik ben er vandaag nog tot 17.30
dubblev

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
ik neem nooit op bij anonieme beller. Probeer weer
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56420Posts
  • 3708Oplossingen
  • 13512Likes
dubblev Is het al gelukt om de Ziggo app te kunnen gebruiken?

Zo nee:
Als uitloggen en opnieuw inloggen niet werkt kan mogelijk de app verwijderen en opnieuw installeren je weer op weg helpen, dan is ook alle opgeslagen info verwijderd.

Het kan ook nog zijn dat de gegevens in Mijn Ziggo nog niet geheel zijn bijgewerkt.
Zie je Next in Mijn Ziggo staan onder Producten?
dubblev

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Hoi Bert,

Ik heb gisteren met Serkan een aantal stappen doorlopen, waarbij het kennelijk erop lijkt dat de gegevens nog niet bijgewerkt is in Mijn Ziggo. Maandag krijg ik mogelijk meer te horen.
dubblev

Stamgast
  • 57Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Allen,

Het lijkt erop dat het probleem verholpen is. Het ziet er naar uit dat niet alle gegevens tav mediabox next en aantal zenders niet correct verwerkt was onder Mijn ziggo. Althans gisteren was dat niet het geval, en dat had Serkan ook geconstateerd.Vanochtend ingelogd op Mijn Ziggo en alles is bijgewerkt. Ziggo go app op mijn iPhone getest en het werkt nu wel.
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56420Posts
  • 3708Oplossingen
  • 13512Likes
dubblev TOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed:
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11172Posts
  • 814Oplossingen
  • 3471Likes
dubblev
Bedankt voor je terugkoppeling in het topic!

Mijn Ziggo had in jouw geval iets meer tijd nodig om bijgewerkt te worden, gelukkig is dat nu het geval :-)! Ik heb verder zelf geen acties meer hoeven uit te voeren.
Peppes

Gedreven Liefhebber
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Serkan Ziggo wrote:
tjerkk


Ik heb even voor je gekeken en ik denk dat jouw probleem net iets afwijkt dan het probleem van Christopher72



Jouw Mediabox Next staat nog niet onder onze geïnstalleerde producten. Als je nu inlogt in jouw Mijn Ziggo, dan moet je daar nog steeds de Mediabox XL terug zien. Begrijp ik het wel goed dat jouw Ziggo Go wel functioneert, maar dat je jouw opnames en de koppeling met de Mediabox Next mist?



Serkan Ziggo
Heb ook een probleem met de app. Hij start wel op. Maar zodra ik een opname wil programmeren zegt hij dat "Verbruik in standby" op high moet staan?
Heb ik gedaan, alles weer aan en uit gezet. Geen verbetering. App op de ipad verwijderd en weer opnieuw gedownload, alles blijft hetzelfde.
Toen maar alle series die ik opneem met de hand (op de box zelf) ingevoerd. Alles weer herstart, op de box laat hij nu wel mijn opname's zien maar niets op de app. Die blijft roepen dat hij op HIGH moet staan, maar daar staat hij al op.

In de app staat remote control niet werkt, op tv kijken en opnemen ook niet.
Dus online gaan kijken, daar staat de nieuwe next box nog niet in, nog wel de horizon.
Moet ik wachten?
Pefrikemi

Gedreven Raadgever
  • 18Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes
Serkan Ziggo

Hallo,
sinds gisteren de Mediabox Next in gebruik, alles werkt perfect.
Maar de ziggoGo app is niet geupdated.
De oude mediabox XL staat daar nog in met de mededeling dat die niet in het netwerk zit. De nieuwe box is niet zichtbaar.
Ook is de app niet aangepast zoals vermeld op https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/ziggo-go/
Ook via ziggogo.tv zie ik alleen de oude box.
Peppes

Gedreven Liefhebber
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Bij mij staat bij "mijn ziggo" nog steeds de next niet vermeld. En kan dus ook nog niets met de app omdat hij de box niet vind in het netwerk.

Digitale ontvanger en smartcards

Een smartcard is het pasje dat in je digitale ontvanger zit. Soms is deze ingebouwd. Met een smartcard ontvang je de zenders die in je pakket zitten.
Type
Mediabox XL
Serienummer

Zenders en pincode herstellen

Type
Mediabox of CI+ Module
Serienummer

Smartcard Nummer

Zenders en pincode herstellen

Type
Mediabox of CI+ Module
Serienummer

Smartcard Nummer

Zenders en pincode herstellen
Pefrikemi

Gedreven Raadgever
  • 18Posts
  • 3Oplossingen
  • 5Likes
Even bij mij gekeken. Inderdaad daar staat bij ook nog de Mediabox XL en niet de Next..........
Theotje
Expert
Expert
  • 459Posts
  • 16Oplossingen
  • 55Likes
Serkan Ziggo wrote:
tjerkk
Ik kom vanmiddag bij jou terug en ik verwacht dat we jouw probleem vandaag nog hebben verholpen!

De activatie van de Mediabox Next is niet 'doorgelopen' in mijn systeem, terwijl dit automatisch al had moeten gebeuren. Het is voor mij 1 klik om hem te activeren en dan hoort jouw Mijn Ziggo en Ziggo GO binnen 1 uur (uiterlijk 24 uur) geupdate te zijn.

Ik ga dit straks intern bespreken om te onderzoeken waarom de automatische activatie in jouw geval niet is doorgelopen, terwijl de Mediabox Next al wel geïnstalleerd is.


Beste Serkan, Kan je voor mij ook een klikje geven om hem te activeren, heb namelijk het zelfde probleem. Vind de Mediabox Next echt fantastisch en ben er zeer blij mee,
en alles loopt na installatie op rolletjes, behalve dan dat de Next in de Ziggo app nog niet te zien is maar nog steeds de Samsung. Ook in mijn producten staat de Samsung nog geregistreerd.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11172Posts
  • 814Oplossingen
  • 3471Likes
Goedemorgen allen,

Ik zie dat er veel vraag naar hulp is n.a.v. dit topic. Ik word ook privé benaderd en helaas kan ik niet overal tegelijkertijd mijn hulp aanbieden. Daarom wil ik jullie hier zo goed mogelijk informeren om tot een oplossing te komen.

We merken op dat er heel veel vraag is naar de Mediabox Next en er worden op dit moment veel orders besteld. Dit zorgt voor vertraging in onze systemen, waardoor niet alle functionaliteiten direct werken. De activatie en synchronisatie van alle diensten varieert tussen de 1 en 24 uur.

  • Staan de nieuwe producten nog niet in Mijn Ziggo? Dan adviseer ik om 24 uur af te wachten. Is Mijn Ziggo na 24 uur nog niet synchroniseert, laat het dan ook weten!
  • Staan de nieuwe producten (Ook de opties 'Replay TV 7 days' en 'recordings') al wel in Mijn Ziggo en werken bepaalde diensten nog steeds niet? Laat het dan aan ons weten in dit topic.
Peppes

Gedreven Liefhebber
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Ben op weg naar de 48 uur. Vanochtend gekeken, nog steeds geen next in mijn lijst in mijn ziggo.
De app doet nu helemaal niets meer, alleen een pop-up. SERVICE NIET BESCHIKBAAR.
En inloggen in mijn ziggo kan ook al niet meer.
Word er niet beter van.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates