Christopher72

Level 4
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 15Likes

Mijn app werkt niet (reeds opgelost)

Gisteren (16-4-2019) de Mediabox Next ontvangen en geïnstalleerd, tesamen met een nieuw modem. Werkt prima. Echter de Ziggo Go app op mijn Ipad en telefoon weigeren dienst sindsdien. (Nu dus ca. 24 uur).
De melding: "Service niet beschikbaar. Helaas Ziggo GO doet het beperkt of even niet omdat de app geen verbinding met ons kan maken". Ik kan dan alleen op OK drukken, waarna dezelfde melding opnieuw verschijnt.

Meerdere keren geprobeerd:

  • Ipad opnieuw opstarten
  • Ziggo Go app opnieuw installeren.

Servicedesk Ziggo gebeld: de dame vertelde me dat het wel een week (!!) kon duren totdat de app weer zou gaan werken. Die moest nieuwe gegevens i.v.m. mijn nieuwe mediabox ophalen. Of zoiets. Hmm...

Ik heb weinig zin om een week te wachten (met onzekere uitkomst). Iemand hier ervaring mee? Kan Ziggo hier iets aan doen?
60 Reacties 60
Pefrikemi

Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Vanmorgen was de Next toegevoegd evenals de opties 'Replay TV 7 days' en 'recordings'
Ik kan echter niet meer inloggen via de app en ook niet op ziggogo.tv
Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Onder mijn producten via www.ziggo.nl zijn alleen nog mijn 4 Smartcard's te zien en niet meer de Samsung Mediabox. De Next is nog niet onder mijn producten te bekennen.
Wat ik ook vreemd is dat onder www.ziggo.nl/mijn-ziggo/welkom/ mijn anderen producten niet te zien zijn, alleen Televisie? Ga er maar vanuit dat ik morgen de update van de ziggo app op mijn android toestel gereed is.
Woodshoe63

Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ook ik heb sinds 6mei m'n NEXT box aan de praat gekregen.
Ik had hiervoor een Horizon Box met een werkende Ziggo Go app.
De Go app werkt ( start op) en kan alles zien. Echter kan ik niet via de app programma's opnemen.
ik zie wel volgens mij m'n oude Gateway bij instellingen staan.

Ik vraag me af of je de nieuwe mediabox NEXT ook in de hoogste stand-by stand moet zetten om remote programma's via de app te programmeren??(Ik zie dat nergens vermeld).
Peppes

Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Wat ik heb begrepen worden er momenteel zoveel next boxen aangemeld dat er een achterstand is ontstaan. We moeten dus iets langer geduld hebben.
Pefrikemi

Level 4
  • 22Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Theotje wrote:
Onder mijn producten via www.ziggo.nl zijn alleen nog mijn 4 Smartcard's te zien en niet meer de Samsung Mediabox. De Next is nog niet onder mijn producten te bekennen.
Wat ik ook vreemd is dat onder www.ziggo.nl/mijn-ziggo/welkom/ mijn anderen producten niet te zien zijn, alleen Televisie? Ga er maar vanuit dat ik morgen de update van de ziggo app op mijn android toestel gereed is.Vanmorgen was de Next toegevoegd evenals de opties 'Replay TV 7 days' en 'recordings'
Ik kan echter niet meer inloggen via de app en ook niet op ziggogo.tv

Ja hoor! Het werkt allemaal.
Maandagmiddag de Next aangesloten, die werkte onmiddellijk. Zojuist is de app en ziggogo.tv weer te gebruiken. Top!
Woodshoe63

Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nou bij mij werkt het nog steeds niet. Terwijl m'n NEXT box al sinds maandag werkt!
op mijnZiggo zie ik m'n mediabox niet staan en ook m'n 3 smartcards zie ik niet staan.
Ook zou ik volgens m'n contract Complete 80 en 36HD zenders moeten hebben.


Kortom er staat bij mij op mijn Ziggo veel foutieve en ontbrekende informatie.
Heb ook niet het idee dat bellen veel zin zal hebben. Het antwoord kan ik wel raden: Het is druk en data moet nog verwerkt worden in de systemen. Heb nog even geduld !
Dyfo

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan Ziggo
Misschien kun jij me helpen, ik heb dinsdag 7 mei mijn next geïnstaleerd, ging verder goed alleen mijn product en box worden niet weergegeven in mijn ziggo.
De mediabox xl is wel verdwenen, het probleem nu is dat ziggo go niet meer werkt voor mij, "inloggen mislukt".
Blijft mijn bestelling hangen?? Via de chat konden ze me niet meer vertellen dan maar te wachten, maar na 48 uur zou dat al rond moeten zijn toch??

Alvast bedankt.

Berry
Theotje

Level 11
  • 565Posts
  • 27Oplossingen
  • 93Likes
Zoals ik al verwachte, alles in orde nu. Diversen mogelijkheden al geprobeerd zoals opnemen op afstand, verder kijken op tv en kijklijst. Wat een gemak.Ieder die de Media box Next nog moet installeren, wacht geduldig en na ongeveer 48 uur is alles weer zoals het hoort met je account op je mobiel en in mijn Ziggo.:grinning:
Woodshoe63

Level 1
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nou bij mij werkt m'n ziggo go app nog steeds niet naar behoren . Remote opnemen via app werkt nog steeds niet en data in mijn Ziggo klopt ook nog steeds niet en ik wacht nu als sinds maandag 6mei:-(
Next box werk wel goed.
Hoewel afgelopen maandag op FOX de film Avengers was. Die wilde ik opnemen en dat ging. De volgende dag wilde ik kijken stond er een uitroepteken( ! ) bij de opname en bleek dat ik geen "rechten" had om dit op te nemen?? Waarom niet meteen een melding dat deze film niet opgenomen mag worden??
als ik dat geweten had had ik hem wel gekeken en iets anders opgenomen. Afijn volgende week maar ff bellen met 1200
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Goedemiddag iedereen,

Sorry voor de late reacties! Vanwege mijn fout heb ik niet eerder gereageerd in dit topic. Zijn alle problemen tussentijds verholpen?

Als ik nog wat voor jullie kan betekenen, stuur mij dan een privébericht en dan help ik jullie graag verder.
eteddie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik hen gisteren de next box in gebruik genomen en kon er vandaag ook niet meer in op de ziggo go app. Bij inloggen op mijn ziggo de actieve sessies beeindigd waarna ik weer kon inloggen op ziggo go app. Wilde ik even delen.
Gr.
Ed
doostvogel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Serkan,

Hopelijk kun jij me helpen. Ik heb al sinds 21 mei de Ziggo mediabox Next ontvangen en in gebruik. Tv kijken en internet werkt echter werken ziggo.tv en de ziggo go app niet meer. Ook in Mijn Ziggo staat nog steeds mijn oude abonnement. Ik heb al 3x gebeld en 2x op de chat maar nog steeds geen resultaat. Ik kreeg steeds te horen binnen 3 werkdagen maar de laatste keer, vorige week, kreeg ik ineens te horen dat er iets diep in de systemen fout zit en er geen idee is wanneer dit is verholpen. Ik kan dit niet geloven. Ik ben bijna een maand verder! Hopelijk kun jij me helpen?

Ik hoor het graag. Dank alvast.
Gr Daan
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
doostvogel Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
En specifiek een moderator is altijd een lastige, vrij, vakantie, andere werkzaamheden enz. enz. enz.

Ik leg je probleem bij de Ziggo moderators neer en zij kunnen zien waar dit foutgaat.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Hi All,

Ik heb doostvogel inmiddels al privé gesproken. Zijn problemen moeten nu verholpen zijn, ik wacht nog op een bevestiging 🙂
roberteg

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Serkan Ziggo,

Sinds gisteren trotse bezitter van de Next echter krijg ik binnen de GO app bij de meeste zenders de mededeling dat ik een abonnement nodig heb om deze zender te bekijken. Zie afbeelding. Wil jij eens kijken wat hier aan te doen is? Alvast bedankt!

Gr. Robert

roberteg

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
roberteg wrote:
Beste Serkan Ziggo,

Sinds gisteren trotse bezitter van de Next echter krijg ik binnen de GO app bij de meeste zenders de mededeling dat ik een abonnement nodig heb om deze zender te bekijken. Zie afbeelding. Wil jij eens kijken wat hier aan te doen is? Alvast bedankt!

Gr. Robert



Inmiddels opgelost!
OMdG

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedendag allemaal,

Ik heb afgelopen zaterdagse nieuwe Next mogen ontvangen deze metten geïnstalleerd voor de oude horizon, werkt alle op de tv goed.

maar ik krijg de ziggo go niet aan de gang, hij staat in mijn gegevens ook gemeld maar app als computer als telefoon kan ik niet in loggen.

Mijn vraag is nu hoe krijg ik deze werken. Kan geen tv kijken via de app, enz
melding inloggen mislukt probeer een ander naam of wachtwoord, maar ik kan wel online inloggen met deze gegevens

ik hoor graag wat van jullie, vind het wel lastige dat ik nu niet kan kijken.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
OMdG
Bij ons staat alles goed in de systemen. Is het een idee om je wachtwoord van Mijn Ziggo te wijzigen en het dan opnieuw te proberen?
OMdG

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan Ziggo wrote:
OMdG

Bij ons staat alles goed in de systemen. Is het een idee om je wachtwoord van Mijn Ziggo te wijzigen en het dan opnieuw te proberen?


Hoi Serkan.

gedaan lukt niet ik heb naam gewoon geen e-mail naam kan dat nog uit maken , ik vind het wel vervelend wat ik kan van af zaterdag niets bekijken enz,
ik hoog graag van je wat nu de beste oplossing is.
OMdG

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
OMdG wrote:

Serkan Ziggo wrote:
OMdG


Bij ons staat alles goed in de systemen. Is het een idee om je wachtwoord van Mijn Ziggo te wijzigen en het dan opnieuw te proberen?
Hoi Serkan.

gedaan lukt niet ik heb naam gewoon geen e-mail naam kan dat nog uit maken , ik vind het wel vervelend wat ik kan van af zaterdag niets bekijken enz,
ik hoog graag van je wat nu de beste oplossing is.


Hallo hij doet het bedankt, dus wachtwoord verander moest even verwerkt worden bedankt

Uitgelicht topic