1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
tekin66

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn abonnement

Ik wil graag mijn SmartWifi pods opzeggen en terugsturen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3506Posts
  • 269Oplossingen
  • 2105Likes

Hallo @tekin66

Hierbij wil ik je bevestigen dat ik de SmartWifi pods voor je heb opgezegd. Je krijg een retour doos toegestuurd waarin je ze kan retourneren aan Ziggo.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6550Posts
  • 239Oplossingen
  • 5144Likes

Dag @tekin66 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om uw SmartWifi Pods uit uw abonnement te halen en u eventueel een retourdoos met adressticker toe te sturen. Mocht u de originele verpakking nog bewaard hebben dan kunt u de pods daarin ook terugsturen.

Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 3506Posts
  • 269Oplossingen
  • 2105Likes

Hallo @tekin66

Hierbij wil ik je bevestigen dat ik de SmartWifi pods voor je heb opgezegd. Je krijg een retour doos toegestuurd waarin je ze kan retourneren aan Ziggo.