Ik wil graag mijn SmartWifi pods opzeggen en terugsturen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @tekin66
Hierbij wil ik je bevestigen dat ik de SmartWifi pods voor je heb opgezegd. Je krijg een retour doos toegestuurd waarin je ze kan retourneren aan Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @tekin66
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om uw SmartWifi Pods uit uw abonnement te halen en u eventueel een retourdoos met adressticker toe te sturen. Mocht u de originele verpakking nog bewaard hebben dan kunt u de pods daarin ook terugsturen.
Hallo @tekin66
Hierbij wil ik je bevestigen dat ik de SmartWifi pods voor je heb opgezegd. Je krijg een retour doos toegestuurd waarin je ze kan retourneren aan Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.