Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
tekin66
Level 1

Mijn abonnement

Ik wil graag mijn SmartWifi pods opzeggen en terugsturen

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hallo @tekin66

Hierbij wil ik je bevestigen dat ik de SmartWifi pods voor je heb opgezegd. Je krijg een retour doos toegestuurd waarin je ze kan retourneren aan Ziggo.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @tekin66 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om uw SmartWifi Pods uit uw abonnement te halen en u eventueel een retourdoos met adressticker toe te sturen. Mocht u de originele verpakking nog bewaard hebben dan kunt u de pods daarin ook terugsturen.

Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Hallo @tekin66

Hierbij wil ik je bevestigen dat ik de SmartWifi pods voor je heb opgezegd. Je krijg een retour doos toegestuurd waarin je ze kan retourneren aan Ziggo.