Mijn Ziggo

Ik kan niet meer inloggen op Mijn Ziggo. Wachtwoord wordt niet geaccepteerd of ik krijgt de mededeling dat dat het wachtwoord van mijn Vodafone account is. Ik heb geen Vodafone account!

Nieuw wachtwoord aanvragen helpt ook niet. Ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd.

De website is hopeloos, lost niks op, en de klantenservice is niet te bereiken en stuurt me weer naar die hopeloze website.

Is hier een oplossing voor of moet ik toch maar naar een andere provider omzien?

Rengelander
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
2 Reacties 2

een moderator kan voor je kijken waarom het fout gaat

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3659Reacties
  • 249Oplossingen
  • 511Likes

Hi @Rengelander 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Super onhandig dat je in een loop terechtkomt bij het wijzigen van je wachtwoord. Als ik je Mijn Ziggo account controleer dan zie ik dat op 17 januari 2021 het wachtwoord is gewijzigd. Kan ik hieruit afleiden dat het is opgelost en je weer toegang hebt tot Mijn Ziggo? 

Cecilia Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4172Reacties
  • 831Oplossingen
  • 1110Likes

Uitgelicht topic