Vraag
Reacties
Kaan721
Level 2

Mijn Ziggo wijzig abonnement werkt na 2 maanden nog steeds niet

Hallo, Ik heb al twee maanden een probleem dat mijn Ziggo wijzig abonnement nog steeds niet werkt. Verschillende reacties gehad met name dat het wel eens met facturatie aanpassing te maken heeft. Nou alles staat nu goed, maar nog steeds werkt mijn wijzig abonnement niet. Graag wil ik dat een Ziggo mod naar mijn account gaat kijken.

e-mail meldingen
Aan Uit
5 Reacties 5
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @721,

Ontzettend vervelend dat je op dit moment nog problemen ondervindt met Mijn Ziggo! Kun je toelichten wat je precies wilt wijzigen aan je abonnement via Mijn Ziggo?
In sommige gevallen is het zo dat een pakket niet te wijzigen valt via Mijn Ziggo. Dit kan het geval zijn als je een wijziging wilt doorvoeren van een oud productporfolio naar 
een nieuw productportfolio. 

0 Kudos
Kaan721
Level 2
Topicstarter

Beste Paul, bedankt voor je reactie, maar ik wil niks wijzigen. Ik kom er al 6 weken niet meer in. Voorheen had ik nooit problemen. Graag oplossen a.u.b.

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Kaan721 Balen dat het niet lukt om in te loggen in Mijn Ziggo! Kun je via een privébericht aangeven met welke gebruikersnaam je probeert in te loggen?
En welke (fout)melding krijg je precies te zien? Ik kan eventueel het account resetten als het ook na wachtwoord herstel niet wil lukkken om in te loggen.

0 Kudos
Kaan721
Level 2
Topicstarter

Zojuist een privebericht verstuurd.

0 Kudos
Kaan721
Level 2
Topicstarter

Krijg de foutmelding" kan de pagina niet vinden"

0 Kudos