1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kaan721

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mijn Ziggo wijzig abonnement werkt na 2 maanden nog steeds niet

Hallo, Ik heb al twee maanden een probleem dat mijn Ziggo wijzig abonnement nog steeds niet werkt. Verschillende reacties gehad met name dat het wel eens met facturatie aanpassing te maken heeft. Nou alles staat nu goed, maar nog steeds werkt mijn wijzig abonnement niet. Graag wil ik dat een Ziggo mod naar mijn account gaat kijken.

5 Reacties 5
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19168Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

Goedemiddag @721,

Ontzettend vervelend dat je op dit moment nog problemen ondervindt met Mijn Ziggo! Kun je toelichten wat je precies wilt wijzigen aan je abonnement via Mijn Ziggo?
In sommige gevallen is het zo dat een pakket niet te wijzigen valt via Mijn Ziggo. Dit kan het geval zijn als je een wijziging wilt doorvoeren van een oud productporfolio naar 
een nieuw productportfolio. 

Kaan721
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste Paul, bedankt voor je reactie, maar ik wil niks wijzigen. Ik kom er al 6 weken niet meer in. Voorheen had ik nooit problemen. Graag oplossen a.u.b.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19168Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Kaan721 Balen dat het niet lukt om in te loggen in Mijn Ziggo! Kun je via een privébericht aangeven met welke gebruikersnaam je probeert in te loggen?
En welke (fout)melding krijg je precies te zien? Ik kan eventueel het account resetten als het ook na wachtwoord herstel niet wil lukkken om in te loggen.

Kaan721
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist een privebericht verstuurd.

Kaan721
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Krijg de foutmelding" kan de pagina niet vinden"

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic