Freek Steenman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo werkt niet volledig na opnieuw klant worden

Ik heb sinds eergisteren een abbo van Ziggo. Alles netjes geinstalleerd. Ziggo account aangemaakt met klantnummer. Bleek dat er onder mijn klantnummer nog een oud account te vinden was en dus deze vervolgens gebruikt. Maar in mijn ziggo kan ik niks doen, zoals een email adres aanmaken of mijn producten bekijken of wijzigen. hoe lang duurt dat eigenlijk wanneer je wel gebruik kan maken van die mogelijkheden? of gaat er iets mis vanwege een eerder account?
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55118Posts
  • 3593Oplossingen
  • 13117Likes
Normaal gesproken kan het tot 72 uur duren voordat alles in de achterliggende servers is geactiveerd.

Maar twijfel je kun je chatten met Ziggo, zij kunnen zien of je oude account in de weg zit.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 55118Posts
  • 3593Oplossingen
  • 13117Likes
Normaal gesproken kan het tot 72 uur duren voordat alles in de achterliggende servers is geactiveerd.

Maar twijfel je kun je chatten met Ziggo, zij kunnen zien of je oude account in de weg zit.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 11649Posts
  • 905Oplossingen
  • 4122Likes
Hey @Freek Steenman. Welkom (terug) bij Ziggo en welkom op de Ziggo Community!

We zijn inmiddels een paar dagen verder. Lukt het nu wel om in mijnZiggo in te loggen en zaken in te zien/aan te passen/aan te maken? We horen graag van je ^^.
Freek Steenman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probeer het net te openen en ja eindelijk werkt het. Geduld is dis soms een schone zaak. Bedankt voor de inspanning.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates