1
Vraag
2
Reacties
PGG

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn Ziggo niet beschikbaar, foutcode -1

Ik probeer inmiddels al 3 dagen in te loggen op Mijn Ziggo, maar ik krijg de volgende foutmelding:

We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer.

Fout code: -1

Ik heb het inmiddels op 2 verschillende computers en 3 verschillende webbrowsers geprobeerd, maar helaas geen verandering.

Ik heb zojuist de Ziggo helpdesk gebeld en aldaar werd aangegeven dat ik mij opnieuw moest registreren. Aldus gedaan met een ander e-mail adres, maar helaas met dezelfde foutcode als resultaat.

Ik kan nog wel een keer de helpdesk bellen, maar dan heb ik straks een tig aantal registraties staan, met waarschijnlijk dezelfde foutcode.

Heeft iemand een andere oplossing? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5652Posts
  • 665Oplossingen
  • 2339Likes

@PGG Hmmm..

Wat we kunnen doen, is eens je Mijn Ziggo account verwijderen. Dan kun je daarna inloggen via MyVodafone en via account - account uitbreiden - Ziggo toevoegen, daar je account aan koppelen. Is dat iets wat je zou willen proberen?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74446Posts
  • 5095Oplossingen
  • 21623Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2349Posts
  • 252Oplossingen
  • 1116Likes

Hi @PGG!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat er geen MijnZiggo account meer actief staat. Vandaar dat je er niet in komt. Je kan een nieuwe aanmaken via deze link: Een nieuw account - Ziggo

PGG
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Carlien,

Ik heb juist afgelopen maandag op advies van de helpdeskmedewerker op precies de door jouw gegeven link een nieuw Ziggo account aangemaakt.

Ik heb nu dus op op zowel mijn Ziggo e-mail adres (oud)  als op mijn Hotmail adres (nieuw) een registratie bij Ziggo.   Ik kan ook daadwerkelijk met 2 e-mail adressen inloggen (inclusief controle met SMS code), maar daarna krijg ik dus de betreffende foutmelding.

Maar, ik heb nu met een derde e-mail adres een nieuwe registratie gemaakt. En met wederom dezelfde foutmelding.

Nu zijn helaas mijn e-mailadressen op. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2349Posts
  • 252Oplossingen
  • 1116Likes

Oh dat is wel bijzonder! Het e-mailadres met @Ziggo.nl is voor je MyVodafone account, kan je daarmee daar inloggen? En ik zie nu een @gmail.com account voor je Ziggo account, daar krijg je dus opnieuw de 001 foutmelding te zien? Wil je eens de cookies verwijderen van je browser en het dan nog eens proberen?

Als dat nog niet werkt, kan ik die weer opnieuw verwijderen en als je wel kunt inloggen via MyVodafone dan kan je via daar uitbreiden voor een Mijnziggo account. @PGG 

PGG
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan inderdaad op het MyVodafone account inloggen, maar als ik vandaar uit naar MijnZiggo wil gaan, krijg ik dezelfde foutmelding.

Ik heb cookies verwijderd, verschillende browsers en verschillende computers gebruikt. Maar dat lost helaas niets op. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5652Posts
  • 665Oplossingen
  • 2339Likes

@PGG Hmmm..

Wat we kunnen doen, is eens je Mijn Ziggo account verwijderen. Dan kun je daarna inloggen via MyVodafone en via account - account uitbreiden - Ziggo toevoegen, daar je account aan koppelen. Is dat iets wat je zou willen proberen?

PGG
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@JamylaSlechter kan het toch niet worden, dus probeer maar. Zolang mijn internetabonnement maar door blijft lopen....

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5652Posts
  • 665Oplossingen
  • 2339Likes

Dat is nu geregeld @PGG Het vriendelijke verzoek om nu 24 uur te wachten alvorens je bovenstaande stappen uitvoert 🙂

Houd je ons op de hoogte

PGG
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Jamyla @Carlien Het is gelukt! Bedankt voor jullie hulp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic