Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds ongeveer 3 weken heb ik, naast mijn ziggo abonnement, ook een Vodafone abonnement afgesloten.
Vanaf dat moment lukt het niet meer om in te loggen op mijn ziggo account.
Login lukt niet meer met mijn originele login gegevens van ziggo en ook niet met de login-gegevens van MyVodafone.
Login op mijn nieuwe Vodafone-account lukt wel maar het koppelen van mijn ziggo account lukt niet omdat de login-gegevens van mijn ziggo niet meer werken. Ook een reset van het ziggo password lukt niet, e-mails komen niet aan.
Ook het opvragen van mijn gebruikersnaam lukt niet; combinatie van mijn ziggo klantnummer + postcode + huisadres levert de melding op "Oeps,er is iets fout gegaan".
1 week geleden ook met klantenservice contact gehad maar die kon mij, na overleg met een collega, ook niet verder helpen. Het zou vanzelf gekoppeld worden werd gezegd, maar even afwachten.
Het probleem is nog steeds niet opgelost, kan iemand mij hier verder helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @enricovos! Sorry dat je nu pas reactie krijgt! Gelukkig zien we je topic nu voorbij komen.
Ik heb gelijk het systeem voor je gecheckt en op dit moment is er geen actief MijnZiggo account meer. Je kan een nieuwe aanmaken via deze link: Een nieuw account - Ziggo Wil je dat eens proberen?
Dag @enricovos
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Deze moderators kunnen dieper in je gegevens van systeem kijken en en mogelijk dit probleem oplossen. Ben wel bang dat het vandaag niet meer zal lukken.
Dankjewel, ik wacht dat dan even af.
Hi @enricovos! Sorry dat je nu pas reactie krijgt! Gelukkig zien we je topic nu voorbij komen.
Ik heb gelijk het systeem voor je gecheckt en op dit moment is er geen actief MijnZiggo account meer. Je kan een nieuwe aanmaken via deze link: Een nieuw account - Ziggo Wil je dat eens proberen?
Inderdaad, het is nu gelukt. Ik heb een nieuw ziggo-account kunnen aanmaken en ook kunnen koppelen aan Mijn Vodafone account. Dankjewel.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...