1
Vraag
2
Reacties
LaurensM

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo kan gegevens nu niet ophalen

Hi,

 

Onlangs heb ik een Ziggo abonnement afgesloten voor een nieuw adres. Ik heb al een mijn Ziggo account kunnen aanmaken, maar wanneer ik deze wil inzien krijg ik de foutmelding: We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Ik ontvang een dezer dagen het modum. Heeft de foutmelding te maken met dat we nog geen modum hebben of staat dit los van elkaar?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64896Posts
  • 4539Oplossingen
  • 17468Likes

De apparaten en abonnementen komen in Mijn Ziggo als de apparaten aangesloten zijn.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64896Posts
  • 4539Oplossingen
  • 17468Likes

De apparaten en abonnementen komen in Mijn Ziggo als de apparaten aangesloten zijn.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3521Posts
  • 426Oplossingen
  • 1129Likes

Goedemorgen @LaurensM

 

Welkom hier op de Ziggo Community. Super leuk dat je het forum hebt gevonden.

 

Heb je inmiddels je apparatuur al van ons ontvangen en geïnstalleerd? Als het goed is moet dan nu alles zichtbaar zijn in Mijn Ziggo. De verwerkingstijd naar Mijn Ziggo toe kan max. 48 uur duren na installatie.

Mocht je nog support nodig hebben, geef je dan een gil?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic