Hi,
Onlangs heb ik een Ziggo abonnement afgesloten voor een nieuw adres. Ik heb al een mijn Ziggo account kunnen aanmaken, maar wanneer ik deze wil inzien krijg ik de foutmelding: We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Ik ontvang een dezer dagen het modum. Heeft de foutmelding te maken met dat we nog geen modum hebben of staat dit los van elkaar?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De apparaten en abonnementen komen in Mijn Ziggo als de apparaten aangesloten zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De apparaten en abonnementen komen in Mijn Ziggo als de apparaten aangesloten zijn.
Goedemorgen @LaurensM
Welkom hier op de Ziggo Community. Super leuk dat je het forum hebt gevonden.
Heb je inmiddels je apparatuur al van ons ontvangen en geïnstalleerd? Als het goed is moet dan nu alles zichtbaar zijn in Mijn Ziggo. De verwerkingstijd naar Mijn Ziggo toe kan max. 48 uur duren na installatie.
Mocht je nog support nodig hebben, geef je dan een gil?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.