Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
LaurensM
Level 1

Mijn Ziggo kan gegevens nu niet ophalen

Hi,

 

Onlangs heb ik een Ziggo abonnement afgesloten voor een nieuw adres. Ik heb al een mijn Ziggo account kunnen aanmaken, maar wanneer ik deze wil inzien krijg ik de foutmelding: We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Ik ontvang een dezer dagen het modum. Heeft de foutmelding te maken met dat we nog geen modum hebben of staat dit los van elkaar?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De apparaten en abonnementen komen in Mijn Ziggo als de apparaten aangesloten zijn.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

De apparaten en abonnementen komen in Mijn Ziggo als de apparaten aangesloten zijn.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @LaurensM

 

Welkom hier op de Ziggo Community. Super leuk dat je het forum hebt gevonden.

 

Heb je inmiddels je apparatuur al van ons ontvangen en geïnstalleerd? Als het goed is moet dan nu alles zichtbaar zijn in Mijn Ziggo. De verwerkingstijd naar Mijn Ziggo toe kan max. 48 uur duren na installatie.

Mocht je nog support nodig hebben, geef je dan een gil?

0 Kudos