thamarty1979

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Mijn Ziggo foutmelding -1

Goedendag, ik kan me niet aanmelden op Mijn Ziggo. Ik heb ook Vodafone en eerst wilde hij me accounts samenvoegen. Daarna ging het mis. Als ik nu mijn Ziggo registreer met welk email adres dan ook krijg ik de melding dat mijn gegevens niet kunnen worden opgehaald. Ik kan dus niets. Ik heb net vandaag internet aangesloten. Naast mijn installatie pakket heb ik ook totaal niets ontvangen geen email adressen en wachtwoorden oid. Ik weet dus nu niet wat ik moet doen om Mijn Ziggo aan de praat te krijgen.

 

Foutmelding is We kunnen je gegevens niet ophalen fout -1 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @thamarty1979 , ik heb de oorzaak gevonden. Afgelopen zaterdag hebben we puur gekeken naar de registratie van je account. Ik heb hierom nu even wat verder gekeken en de oorzaak was gelukkig eenvoudig op te lossen. Zo te zien heeft je apparatuur zichzelf nog niet administratief aangemeld. Hierdoor stond je abonnement nog niet 100% administratief actief. Dat is de reden waarom jij niet verder kwam bij de registratie.
 

Deze administratieve activatie heb ik voor je voltooid. In de loop van de avond zou je zonder problemen je moeten kunnen registreren. 

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Welkom op de Community @thamarty1979!

De aanleiding is minder, vervelend dat aanmelden op Mijn Ziggo niet lukt!

Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat er gister een account is aangemaakt. Dit account staat overigens los van Vodafone, het account is niet gekoppeld met MyVodafone. Je kunt daarom het best inloggen met het mailadres dat je ook gebruikt voor de Community. Daarmee is het Mijn Ziggo account aangemaakt 🙂

thamarty1979
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Erik als ik daarmee inlog krijg ik de foutmelding 002 we kunnen je gegevens niet ophalen. Hoe kan dat?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@thamarty1979 Soms duurt het 24 -48 uur voordat alles is doorgelopen in de achterliggende servers en Mijn Ziggo volledig is opgebouwd.

Mocht het morgen niet in orde zijn, laat het hier weten.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

wat ook wel vaak helpt is alle cookies van het domein ziggo.nl verwijderen 

 

let op hierdoor moet je wel opnieuw inloggen op de community 

thamarty1979
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dank jullie wel ik kijk het even aan.

thamarty1979
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hoi Erik ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Kan gegevens niet ophalen.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @thamarty1979 , ik heb de oorzaak gevonden. Afgelopen zaterdag hebben we puur gekeken naar de registratie van je account. Ik heb hierom nu even wat verder gekeken en de oorzaak was gelukkig eenvoudig op te lossen. Zo te zien heeft je apparatuur zichzelf nog niet administratief aangemeld. Hierdoor stond je abonnement nog niet 100% administratief actief. Dat is de reden waarom jij niet verder kwam bij de registratie.
 

Deze administratieve activatie heb ik voor je voltooid. In de loop van de avond zou je zonder problemen je moeten kunnen registreren. 

thamarty1979
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dankjewel! Ik ga het vanavond proberen en laat weten of het werkt!

thamarty1979
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dank allemaal het werkt nu!

TJPW

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Net met de klantenservice gebeld met hetzelfde probleem maar er kon geen redenen zien of en oplossingen regelen. Ik zie dat het aanmaken van mail open of wachtwoord niet helpt, wat wel een suggestie was. Wij hebben dit probleem tenminste twee weken gehad. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@TJPW goed dat je het even aankaart. Sorry voor het gedoe, daar balen wij ook van.

Kan je inmiddels inloggen? Heeft het anders eerder wel gewerkt? Wis anders even je cache en cookies en doe dit via een browser op bijvoorbeeld een laptop: hoe gaat het dan?

JoVe-6563

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik zit ook met hetzelfde probleem dus kan mij niet aanmelden. foutcode 1 we kunnen je gegevens niet ophalen

kan iemand me helpen van de moderators @Meindert is ermee bekend

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @JoVe-6563 . Voor jou dezelfde vragen die mijn collega Jacob voor jouw bericht stelde; heeft het eerder wel gewerkt? Heb je je cash en cookies al gewist? 

Uitgelicht topic