Vraag
Reacties
Oplossing
Fusty
Level 1

Mijn Ziggo blijft hangen op inlogpagina

Dag forumleden.

 

Ik probeer in te loggen op mijn Ziggo via de site, om facturen te bekijken en mijn wachtwoord te veranderen. Ik kom tot de inlogpagina en blijf, na het ontvangen en invullen van een SMS code, hangen op het inlogscherm (Mijn Ziggo wordt geladen..). 

 

Wat ik heb geprobeerd:

1. Inloggen op andere browsers (Firefox, Chrome, Edge).

2. Cookies wel/niet accepteren.

3. VPN uitzetten.

 

Ziggo is weer eens onbereikbaar via de telefoon en de chat kan ik niet openen, want je raad het al: op de app inloggen lukt ook niet! 

 

Weet iemand hoe ik bij mijn gegevens kan komen? Dit probleem is overigens niet nieuw. Jaren terug had ik hier ook last van, tot het op magische wijze vanzelf weer even over was. Ik probeer zo min mogelijk in te loggen op deze sites/apps vanwege dit gedoe iedere keer.

 

Iedere tip wordt gewaardeerd. Anders wordt het weer een uur of twaalf in de telefonische wachtrij staan.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Fusty en hartelijk welkom op de Ziggo Community!

Zo te zien ben je op een punt beland waarop je zelf niet verder komt. Het is frustrerend dat je daardoor geen facturen kunt bekijken of je account kunt beheren. Dat je er via onze klantenservice ook niet doorheen komt, maakt het er natuurlijk niet beter op. Ik help je graag om de toegang tot je account te herstellen.

 

Na het controleren van je account zag ik direct de oorzaak: om een voor mij onbekende reden is je account niet goed gekoppeld aan je abonnement. Daarom heb ik het Mijn Ziggo-account moeten verwijderen. Wil je je opnieuw registreren? Hierna zou alles weer naar behoren moeten werken.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Fusty en hartelijk welkom op de Ziggo Community!

Zo te zien ben je op een punt beland waarop je zelf niet verder komt. Het is frustrerend dat je daardoor geen facturen kunt bekijken of je account kunt beheren. Dat je er via onze klantenservice ook niet doorheen komt, maakt het er natuurlijk niet beter op. Ik help je graag om de toegang tot je account te herstellen.

 

Na het controleren van je account zag ik direct de oorzaak: om een voor mij onbekende reden is je account niet goed gekoppeld aan je abonnement. Daarom heb ik het Mijn Ziggo-account moeten verwijderen. Wil je je opnieuw registreren? Hierna zou alles weer naar behoren moeten werken.

Fusty
Level 1
Topicstarter

Dank voor je snelle reactie. Helaas krijg ik de volgende foutmelding bij opnieuw registeren:

 

1.png

 Dat is natuurlijk vreemd, gezien mijn account juist verwijderd is. Enig idee wat ik verder kan doen? In ieder geval alvast bedankt voor je hulp tot zover.

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Ik ga dit verder onderzoeken @Fusty. Zou je de postcode en je huisnummer in je profiel willen zetten? Alleen Ziggo medewerkers hebben inzage in deze informatie.

0 Kudos
Fusty
Level 1
Topicstarter

Dank! Ik heb het in mijn profiel gezet.

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Dank je wel voor de informatie. Er zat nog een account dwars op de achtergrond. Deze heb ik nu verwijderd.

Het duurt even voordat dit verwerkt is in alle achterliggende systemen. Zou je na 17:30 een nieuw account willen maken?

0 Kudos
Fusty
Level 1
Topicstarter

Vandaag geprobeerd een nieuw account aan te maken. Helaas werkt het nog steeds niet. Nu weer een andere foutmelding. 

1.png

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Wat vreemd @Fusty

Wellicht een overbodige vraag, maar je hebt de browsergeschiedenis/cookies opnieuw verwijderd? Zo ja, wil je je e-mailadres waarmee je probeert te registreren toevoegen aan je profiel? Klik hier om naar je profiel te gaan. Eventuele leestekens mag je uitschrijven. 

0 Kudos
Fusty
Level 1
Topicstarter

Helaas mag ook dat niet baten. Een enkele keer kom ik verder dan de foutmelding en krijg ik een verificatiecode opgestuurd naar mijn mailadres. Bij het invullen van die code krijg ik dan wederom dezelfde foutmelding: "Dat ging niet goed. Wil je het later nog eens proberen?".

 

 

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

@Fusty dank voor het opnieuw testen. Helaas was er een ander probleem waardoor registraties niet af te ronden waren. Hiervan is de laatste update dat dit vannacht opgelost is, aan jou de eer om te testen of het nu wel gaat! Ik zie je update graag verschijnen. 

0 Kudos
Fusty
Level 1
Topicstarter

Eindelijk kunnen inloggen. Dank voor de hulp!

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

Heel fijn! Dank voor je update! 

0 Kudos